Hétfő:
Mikor reggel felkeltem egyből a telómra pillantottam. De semmi, sajna. Egész vasárnap azt vártam, hogy hívjon vagy legalább írjon. Nem tudom mire gondoljak.... Nem ér rá, elfelejtett vagy csak játszadozott velem. Miközben ezen agyaltam eszembe jutott, hogy Ő híres így hemzsegnie kellett volna a paparazziknak meg persze a rajongóknak. De egy árva lélek se jött oda hozzá/hozzánk. Nem tudod, ez hogy történhetett. De mindegy el kell kezdenem készülődni, mert elkések a suliból. Igen.... Ez a fránya suli. És még hétfő is van. Gyűlölöm!!! Csak az az egy tart életben, hogy az osztálytársaim nagyjából elviselhetők. Meg persze Liz is ott van! Imádom!!
Liz:
A stílusa nem olyan átlagos. Sőt benne semmi átlagos nincs. A szemelyisége nagyon-nagyon érdekes. Talán Ő a legmerészebb lány akit csak ismerek. A haja meseszép, a körme mindig ki van festve. ( Együtt járunk körmöshöz is és néha egymásnak is megcsináljuk. ) Elválaszthatatlanok vagyunk.
Itt egy közös kép rólunk:
Nah most már tényleg el kell kezdenem készülődni. Gyors kipattantam az ágyból. ( Ami igazából tíz percig tartott.) És elindultam a fürdő felé. Megálltam a tükör előtt és hát nem a legszebb látvány fogadott. a hajam csomókban lógott, a bágyadt fejem látványa magáért beszél. Meglátszik, hogy éjfélig olvastam. Elkezdtem egy szupi lovas könyvet. És nem tudtam letenni. És hát ez lett az eredménye. A fésű után nyúltam és nagy nehezen elfogadható állapotba hoztam magam. Gyors arc és fogmosás, minimális smink. Nah de most jön a neheze a ruha. Beálltam a szekrényem elé és minden erőmmel azon agyaltam milyen szett lenne a megfelelő mára. Ekkor megakadt a szemem egy fehér ujjatlanon amin egy szív volt flitterből. Már nagyon rég nem volt rajtam pedig ez volt a kedvencem. Választottam mellé egy rövid nacit és egy pulcsit ma kicsit hűvösebb van. Cipőnek egy Vans fekete csukát választottam.
Össze is állt a szett:
Gyors magamra kaptam mind, majd elindultam a konyhába. Csak apu volt itthon. Anya ma ügyeletes a kórházba. Apa reggelire csinált nekem bundás kenyeret. Ahogy csinálja az eszméletlen. Ittam hozzá egy pohár citromos vizet és elpakoltam a tízóraim. Nem tudom mit csomagolt, majd kiderül. Rápillantottam a órára ami 7.30- at mutatott. -Elfogok késni!! *kiáltottam. Majd hátamra vettem a tatyóm és kiviharoztam a házból. Nem a suliból késés miatt aggódok, mert ugye az csak 8-kor kezdődik hanem, hogy 7.40- kor talizok Lizzel a suli előtt. A suli 6-7 percre van a házunktól. Minden reggel bicóval megyek.
Mikor megérkeztem láttam, hogy Liz már ott vár. Lezártam a bicót és odafutottam hozzá. Nem is köszöntem neki hanem egyből letepertem: -képzeld mi történt a a hétvégén. Lementem a partra és megláttam hogy egy srác elfoglalta a kedvenc helyem. Nah és nem hiszed el ki volt az.... *Itt megállított: - Bella!! Ájj, levegőt azért vegyél közbe. *mondta nevetve. - Jó jó.. Nah ott tartottam, hogy maga Shawn Mendes volt velem szembe! -Miiiii......?? Nemár , nem hiszem el. *Szakított újra félbe. -De de hidd csak el. - Azta... de várjunk mit keresne itt Mendes? Pont Horvátországba heverészik a tengerparton? *Mondta érdeklődő fejjel. -Ez már nekem is megfordult a fejemben *mondtam neki fura arckifejezéssel. - Meséld tovább *mondta kíváncsian. -Rendben. *válaszoltam majd végigmeséltem a storyt. Mikor a csókos jelenethez értem az állát a földről vakartam össze. A végén ezek voltak a szavai: - Nem is tudom ez az egész túl mesebeli, szinte már hihetetlen. De annyira örülök neki, hogy ilyen szupi dolgok történnek a B.F.F. - mel. És hát, hogy miért nem hívott az rejtély. Majd kiderül, reméljük. Mire lezártuk a témát már csak két perc volt csöngetésig. Gyors beszaladtunk az épületbe és elmentünk a matekterembe. Épp csöngetésre értünk be. Sajnos nem egymás mellett ülünk, mert az osztályfőnökünk azt az ülésrendet vezette be, hogy minden padban egy fiú és egy lány ül. Még egy ok amiért nem annyira repdesek a suliba járás miatt. A mai nap folyamán még párszor előhoztuk a Shawnos ügyet és minden szünetben az Ő számait hallgattuk. tegyük hozzá Liz a legnagyobb Mendes rajongó a világon. (Remélem a ennek a dolognak lesz folytatása Shawn és köztem, akkor nem fogja tönkretenni a rajongása. Bár nem hinném.) Az órák hamar elteltek. Lizzel minden hétfőn együtt "tanulunk" ( Nem csak azt szoktunk. Mindig elkalandozunk.De szerintem ez normális. ) De sajnos ma jött az anyukája érte, mert mennek dokihoz. Úgyhogy egyedül nekiláttam a 6 perces "hosszú" útnak. Mikor hazaértem nem volt otthon senki. A szüleim még dolgoznak. Két óra. Szörnyen éhes vagyok. Odamentem a konyhába az asztalon egy cetli volt: -Szia kicsim! Ma 4- ig dolgozom. Kaja a hűtőben. Apa majd csak 6 körül jön.
Megebédeltem. Majd felmentem a szobámba. Nekiálltam tanulni. Nem volt sok házim, úgyhogy hamar végeztem. elkezdtem Tv-ét nézni. De egyszer csak csöngettek. Nem tudtam ki lehet az. Odafutottam az ajtóhoz és kinyitottam. Shawn volt az egy csokorral a kezében. Egyáltalán nem számítottam Rá. - Szia! Hát Te? *kérdeztem. -Hát én meglepetést szerettem volna okozni Neked. *Mondta csábos mosollyal, amitől teljesen elolvadtam. -Az sikerült * Mondtam kissé szarvarba esve. -De várjunk Te honnan tudod, hogy hol lakom és hogy a parton melyik a kedvenc helyem...Meg..meg miért nem volta a parton... * Erre olyan szinten elkezdett vigyorogni, hogy az már zavaró volt. -Mi az? *Kérdeztem érdeklődően. - Állljjj le a végén már megint elfogsz nekem itt ájulni... Mindent elmondok ha beengedsz. Oké? *Kérdezte.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bella Hill ♡ S.M.
Romansa"Ma szombat van, nyár, nagyon meleg. Úgy döntöttem lemegyek a partra. Elhívtam a B.F.F. -em Lizt. De sajna... ...Megláttam, hogy a kedvenc helyem üres. Azért imádom mert közel van a vízhez és van árnyék... ...Elindultam a hely felé, már csak egy m...