5.rész😍

44 3 0
                                    

Kedd:
Tegnap este már nem volt erőm írni annyira elfáradtam. Miután ketten maradtunk a nappaliban Shawn még egyszer bocsánatot kért az aznap történtek miatt. Én már nem tudtam rá mit mondani csak elnevettem magam és megöleltem. Erre Ő meglepődött. De már nem tudott mit mondani mert anya bejött: - Uhhumm.. Kész van a szoba. Ha gondolod mehetsz fürdeni. Így is tett Shawn. Elköszönt és este már nem is láttam többet.
Nah de most térjünk vissza a mai naphoz. Hat órakor keltem hogy tudjak írni ma reggel.
Úgy hallom a többiek is felkeltek már, úgyhogy lemegyek. Mikor leértem a konyhába Anya készítette a reggelit ami tejberizs volt. Apa valószínű elment már. Shawn ott ült a széken a bárpult mögött. És mindössze egy alsó és egy köntös volt rajta amiből kilátszott félig a felsőteste. Többet nem is kell mondanom... Úgy gondolom. Nah és volt egy vicces dolog... Amelyik széken ült ott mindig én szoktam ülni. Megfogtam magam és a lépcsőről odasétáltam hozzájuk: - Jó reggelt. *Mondtam, majd elejtettem egy fáradt mosolyt. Erre jöttem a válaszok. - Neked is kicsim.(Anya) - Morning. (Shawn+ a mosolya) -Ezt nem hiszem el... * Mondtam, Mendes felé fordulva.
Mindketten értetlenül néztek rám. - Már megint elfoglaltad a kedvenc helyem..Shawn.. Ezt nem hiszem el!! *Mondtam a nevetést vissza fojtva. Erre Anya csak nevetett. - Nem tehetek arról ,hogy ennyire egy hullámhosszon vagyunk. * Majd Ő is elnevette magát. Megint jó lesz ez a nap! ( gondoltam magamban) - Shawn, Te mit fogsz csinálni ma? * Kérdeztem. - Nekem ma be kell mennem a studióba pár dolgot elintézni. De utána szeretnék veled találkozni veled, mert van egy meglepim számodra. *Mondta csillogó szemekkel. - Aww már nagyon várom!! * Mondtam izgatottan. - Kész a reggeli.  *Szólalt meg Anyu. Elkezdtünk enni.
Mikor épp befejeztük megszólalt a csengő: -Gyors felpattantam az asztaltól és kinyitottam az ajtót. Liz volt az úgy beszéltük meg, hogy ma együtt megyünk a suliba.( Előre félek mi lesz ha meglátja Shawnt) - Hali! * Köszönt, majd ugrott a nyakamba. - Szia Liz. *Köszöntem vissza, majd elindultunk a konyhába: - Mikor odaértünk ennyit láttam: Liz ledobja a táskáját a földre abban a pillanatban mikor meglátja Shawnt. Majd odarohan hozzá. És a karjába ugrik. Mendes egy cseppet sem lepődött meg...gondolom már hozzászokott.
-Szia.. Liz ugye? *Kérdezte Shawn.
-Szia..igen... Te tudod a nevem??? *Nézett csodálkozva.
-Igen. Bella rengeteget mesélt rólad. Mosolygott Shawnra majd rám nézett. Én csak bólogattam. - Ohh.. Szia Jeni...Bocsi, hogy nem köszöntem..de...
-Semmi baj Liz...Megértem! *Mosolygott Anya.
-Nah Liz... Ha hajlandó vagy kiszállni Shawn öléből akkor végre elindulhatnánk... * Mondtam humorosan.
- Ohh persze. * Mondta.
Erre mindenki felnevetett.
Felszaladtam a táskámért és már indultunk is.
-Sziasztok. *Mondtuk Lizzel.
-Akkor délután Bella. *Mondta Shawn.
-Várom. *Mondtam és becsuktam az ajtót. -Délután? * Kérdezett vissza Liz.
-Igen..valami meglepit akar mutatni. * Mondtam mire Liz csak olyan " köztetek most mi van" nézéssel nézett.
....
Megérkeztünk a suliba. Bementünk a Fizikaterembe mivel Fizika volt az első óránk. Még egy kicsit dumáltunk a többiekkel majd megszólalt a csengő.
Két perc múlva nyitódott az ajtó és  belépett a Fizika tanár, Mr. Black. Az óra nem telt olyan gyorsan. Megszólalt 45 perccel később újra a csengő. Ekkor mindenki kiviharzott a teremből. A második óra tesi volt. Nagyon szeretem. Ma például kéziztünk.

Délután:
Ma hét órám volt összesen. Mikor hazaértem senki nem volt otthon. Gyors megebédeltem. És leültem tanulni. De valami félbeszakított: Csöngettek. Lefutottam. Kinyitottam az ajtót. Shawn állt ott egy csokor rózsával és gitárral kezében. - Hali!! * Úgy vert a szívem alig tudtam megszólalni.
-Szia! Ezeket neked hoztam.*Nyújtotta át az ajándékot.
- Ohh nem kellett volna. * Mosolyogtam kínomban.
- Dehogynem. *Mondta csábos mosollyal.
-Gyere be. * Viszonoztam a mosolyát.

Felmentünk a szobámba és leülünk az ágyamra. - Nah és mi az a meglepi? Ha szabad tudnom. Egész nap ezt a percet vártam. *Mondtam izgatottan.
-Hát arra gondoltam, hogy írhatnánk közösen egy dalt. *Mondta.
-Hogy mi?? *Mondtam hitetlenkedve.
- Nem viccelek! Benne vagy? * Nézett rám leírhatatlanul cukin.
-Persze!! *Vágtam rá egyszerre.
Rám mosolygott és előhúzta a gitárját.
És elkezdődött az írás. A nagy dalszerzés közben megéheztünk és úgy döntöttünk, hogy lemegyünk enni de visszük a gitárt is. Szinte nem is ettünk. Annyira belemerültünk az írásban. Nagyon-nagyon jó volt. Rengeteget nevettünk. És a dal szövege és ritmusa magától jött.

A dal mindössze két óra alatt teljesen kész volt

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


A dal mindössze két óra alatt teljesen kész volt. Shawn az mondta még soha nem írt ilyen gyorsan egy számot sem.
Anyáék hat fele értek haza. Ekkor mi még lent gyakoroltunk a számot. Mindketten odajöttek hozzánk és végighallgatták a számot. -Azta.. -Ez nagyon jó. -Ez ketten írtátok? *Jöttek a kommentek. -Igen * Mondtuk egyszerre.
Ekkor Shawn letette a gitárt és felállt:
- Bella Hill, lennél a barátnőm? * Kérdezte, eszméletlen aranyosan.
- Persze! *Válaszoltam majd a nyakába ugrottam. Erre Apáék elkezdtek tapsolni. ...

- Mi lenne ha rendelnénk pizzát? *Vetette fel Apu az ötletet.
- Jó ötlet. *Mondtam
-Többiek? *Kérdeztem.
-Jó..Okés.. *Érkeztek a válaszok.
Apa megrendelte. Egy óra múlva meg is érkezett.
Leültünk az asztalhoz és megbeszéltünk mindent ami ma történt. 7:30. Lehetett mikor Shawn elindult haza. Kikísértem, majd elbúcsúztunk. És integetve elhajtott.

És bementem. Anyáék mosolyogva vártak bent. -Micsoda nap kislányom. * Szólalt meg Anya.
- Hát az! *Mondtam mosolyogva.
-Eszedbe jutott egy szupi ötlet!
-Mi az Anya? * Kérdeztem.
-Mi lenne ha ma csajos estét tartanánk? Olyat mint rég.
- Szupiiii!! * Mondtam és átöleltem Anyut.

Felmentünk és bezárkóztunk a fürdőbe. Csináltunk jó habos fürdőt. És mindenféle arcpakolást használtunk. Tipikus csajos este volt.
Nagyon jól éreztem magam! Megszárítottuk egymás haját. Majd leültünk az ágyra beszélgetni. Mindent megbeszéltünk. Befeküdtünk az ágyamba és úgy aludtunk mint kiskoromban szoktunk.

Bella Hill ♡ S.M.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang