Aokigahara Ormanı

1K 31 8
                                    


Sea of trees olarak da anılan ve fuji dağında 35 km2'lik bir alanı kaplayan orman.

turistik mekanları, kayaları ve buzlu mağaraları ile değil de daha çok intihar mekanı olarak ünlenmiştir. wataru tsurumui'nun the complete manual of suicide adlı kitabında intihar etmek için en iyi yer olarak geçer. 1950'lerden bu yana 500'e yakın insan burada hayatlarını son vermiş. Ormancılar işlerine bakarken bir yandan da buldukları cesetleri istasyonlarına taşıyorlar ve geceleri birlikte uyuyorlarmış. Bunun nedeni ise yurei (ruh, hayalet) yalnız kalmasın çünkü kalırsa sabaha kadar çığlık atıyormuş. 

  Bazı yıllarda yetmişin üzerinde cesedin bulunduğu da görülen aokigahara ormanında her daim insan kemikleri, ilaç kutuları, ağaçlara asılı ipler, çürümüş cesetler veya kesici aletler bulmak mümkün. ayrıca genellikle ormanlarda görülen ateş yakmayınız, ağaç kesmeyiniz gibi uyarı levhaları burada genellikle ''son kez bir daha düşününüz'' veya ''lütfen intihar etmeyiniz'' şeklinde. kaynaklara göre buraya bağlı orman müdürlüğünde cesetleri muhafaza etmek için özel oda bile mevcut. tabii bu olaylar beraberlerinde pek çok efsane ve hayalet hikayesi de getirmiş.

2009 yılındaki intihar oranının bir önceki yıla göre yüzde 15'lik arttığı kaydedilen japonyada, intiharların çoğunluğu bu ormanda gerçekleşmiş. işsizlik, iflaslar, aşk acısı gibi olayların tetiklediği intihar eylemi, japonlar tarafından onurlu bir hareket olarak görülüyor. ormanda en fazla ceset 1998 yılındaydı , bu sayı 73'tü ancak 2002 yılında 78 kişinin bulunmasıyla orman kendi rekorunu kırmış oldu. intiharlar bu ormanda 1950'li yıllardan beri gerçekleşiyor.  

Gizemli BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin