12.09.2015Hladan zid, hladna prostorija, mlada 16-godišnjakinja sklupčana na patosu i naslonjena uz dio kreveta. Čekala je. Koga? Njega je čekala, ali se pravila kao da nije tako. Ali ipak jeste. Njenu mračnu sobu krasila je samo svjetlost njenog telefona, prilikom obavjesti ili poruke. Svaki put kad bi ekran zasvjetlio ona se nadala da joj on pise. I uvjek je bilo tako. Stalno de nadala ali poruke nisu stizale. Nije im bilo ni traga. A ona kao ona nije prekršila to da se muški prvi trebaju javiti. Jednostavno nije mogla. Nije htjela da je posle proganja savjest, ali ipak to je željela vise od ičega. Ali nesto joj nije dalo, te je samo bezvoljno ležala na patosu.
Zamračena prostorija, hladan zid, i blještavo svjetlo njegovog telefona, postala je svakodnevnica. Čekao je nesto. A sta to nesto? Čekao je nju, da mu se javi, ali poruka nije stizala. On nije htjeo preci preko muškog ponosa, nije htjeo da izgubi ono sto godinama nije izgubio. Znao je da je on mlad i da ce se to jednom desiti. Nece uvjek biti sve tako savršeno, nece svaka djevojka njemu slati poruke.
Svakom blještavom svjetlošću preko ekrana, Stefan se nadao njenoj poruci. Ali ta poruka nikad nije dolazila. Ali ni on nije slao istu.Samo su čekali, nesto nekoga. A zapravo čekali su jedno drugo.
Bilo je pravo vrijeme za njih za to njihovo 'mi', ali nisu uspjeli.
Htjeli su ali nesto je bilo jače od njih.Tama u njihovim sobama htjela je dašak svjetlosti, tmurno lice htjelo je osmjeh. Roditelji su htjeli svoju djecu. Ali ne znajući sta se desava oni su se gubili.
Oni su uspjeli upasti tamo.
Tamo dje malo njih stigne.
To se zove vrtlog ljubavi.
Vrtog u kojem su htjeli a nisu smjeli, u kojem je tišina bila glasnija od bilo koje buke.
Zasto?
Ni sami nisu znali, izgubili su se pod tamom očaja znajući da ni jedno ni drugo ne žele da se jave prvi.
Ova subota je za njih bila jako mračna i tamna, bila je to subota koju ce zauvjek pamtiti.
Subota u kojoj su čekali a nisu dočekali, u kojoj su htjeli a nisu smjeli.
...Ponos je ono što ih je zaustavljalo. To je bila ogromna prepreka. Nisu to shvatili. Nisu shvatili da svakim novim odlaganjem žele jedno drugo sve vise.
YOU ARE READING
25 dana
Romance' Ne sudi knjige po koricama, niti ljude po odjelu. Uvjek su joj to govorili i uvjek to nije poštovala. Uvjek je igrala na svoju ruku, ostavljala i povredivala ono koje voli a ujedno o sebe. Bila je hladna, i nikom nije dozvolila da joj bude blizu...