| treci dan |

6 1 0
                                    

18.09.2015

Lijep sunčan jesenski dan krasio je tmurne ulice njenog grada. Dvije ulice od nje živila je njoj dobro poznata faca, njena najveća slabost i njena najveća snaga. Zaljubila se u tog 'pedera' nesvjesno ali iskreno.

Stefan polako 'razgrce' stvari po ormaru tražeći uglednu i veoma privlačni kombinaciju za današnji piknik. Mislio je kupiti ružu, čisto da bude fin. Ili da jednom bude muško? Ko zna. Zadnja opcija mu je bila crne pantalone i bjela majca. Zatim crna duga jakna i patike. Kosu je pomjerio prema lijevo i namirisao se svojim parfemom. Sve je bilo spremno, samo jos da krene. Da skupi hrabrosti, o da prizna sebi da je Darija uspjela da ga pridobije. Ali jos uvjek ga je nesto sprecavalo, nesto jače od njega. A nije znao sto.


Bacila je posljednji pogled prema velikom okruglom ogledalu. Plave pantalone, roskasta majca, dugi crni kaput i crne jesenske cizmice. Pripremala je za nesto, za nekog, a za koga? Toga jos nije bila svjesna. Nesto je spajalo njega i nju a sta? To niko nije mogao znati.

Oboje su čekali pravi trenutak. Ali pravi trenutak uvjek dođe u krivo vrijeme. Uvjek je tako, sta god radio vrjeme treba biti prioritet da ne bi pokvarilo trenutak.

Spremni i uređeni sa razredom došli su na odredište. Ni jedno a ni drugo nije uspjelo u svojoj nakani. Znali su sta žele, mogli su to da urade ali nisu. Nije bilo pravo vrijeme ali je bio odličan trenutak.

Vrijeme i trenutci su uvjek prepreka za nesto novo. Nisu smjeli da padnu pod uticaj te sile. Ali jesu, i to ih je natjeralo da se udalje.

Nisu se gledali, nisu pričali ali željeli su. Nisu mogli da urade prvi korak, noge su im bile okovane lancima, srce svedeno na malo bezcujno kucanje a pogled prikovan za zelenu travu.

Izgubili su se u mislima i nisu obraćali pažnju na ono sto su odlučili dok su se spremali na piknik. Nisu obraćali pažnju na ono sto su osjećali, uticalo su emocije na trenutak i trajanje od nekoliko sati. Vladala je tišina a nije trebala da vlada.

...Nisu uspjeli da savladaju tišinu koja je vrištala, niti da ugase zar koja je neprestano buktala u vatru. Tada su se izgubili. Ali ne zauvjek.

25 danaWhere stories live. Discover now