Name: Kim Shi Yoon
Nickname: Shi
Slot: Red Wing
Birthdate: 29 August 1997
Hometown:Illsan
Height: 158 cm
Weight: 43 kg
____________________________________
J
ungyoon duduk di kerusi dibahagian cashier kedai buku itu.Telefonnya diletakkan diatas mejanya.
Matanya memandang kearah pintu kedai buku itu.Buku novel diambil dari rak dan dibukanya.
Hampir 15 minit dia leka dengan buku novel itu,tiba-tiba beberapa buah buku dihempaskan dihadapannya.Dia mengangkat wajahnya untuk memandang orang yang menghempaskan buku itu.
"Nak kerja buatlah cara nak bekerja."kata namja itu sambil menjeling novel yang dipegang oleh Jungyoon.
Jungyoon hanya menayangkan wajah menyampahnya.Plastik di ambil dan buku-buku yang dibeli namja itu diisi kedalam plastik.
"Semua sekali 3400 won."kata Jungyoon dengan malas.
Namja itu menghulurkan beberapa keping wang.Jungyoon menyambut duit itu lalu memulangkan baki.
Namja itu mengambil plastik buku itu sambil menjeling telefon Jungyoon yang berada diatas meja itu.Secara tiba-tiba,namja itu mengambil telefon.
"Woi phone aku tu."jerit Jungyoon sambil mengejar namja itu.
Badan namja itu dipukul dengan novel yang berada ditangannya berkali-kali.Namja itu mengaduh kesakitan.
"Ambillah balik.Aku tak ingin pun phone buruk kau tu."kata namja itu lalu melemparkan phone Jungyoon kearah Jungyoon sebelum melarikan diri.
Dengan pantas Jungyoon menyambut telefonnya yang dilempar.Dia membelek phone itu agar memastikan tiada sebarang calar.
"Tak guna punya namja."kata Jungyoon sambil mengusap phonenya itu.
____________________________________
Hyora keluar dari kedai 7elevan bersama baju uniform rasmi kedai 7elevan itu.Lampu ditutup.
Tiba-tiba seseorang menyentuh bahunya membuatkan wajahnya bertukar pucat.Dia memejamkan matanya.
'Eomma tolong Hyora.Ada hantu nak makan Hyora.'bisik hati Hyora.
"Cik."panggil pemilik tangan.
"Tolonglah hantu pergi jauh-jauh.Saya tak kacau awak pun encik hantu."kata Hyora sambil matanya dipejamkan.
"Hantu?Pffffft hahahaha."ketawa pemilik tangan itu.
Hyora membuka matanya dan memandang pemilik tangan itu dengan tajam.Wajahnya merah menahan malu.
Namja itu menekan perutnya bersama ketawa besar.Muka masam mencuka memandang namja.
"Errr encik?Dah habis ke belum?"soal Hyora dengan wajah merah padam.
"Haha dah,dah habis."kata namja itu dengan sisa ketawa.
"Awak dah tutup ke kedai 7elevan ni?"soal namja itu kembali serious.
"Dah."balas Hyora dengan wajah pelik.
"Errr boleh tak awak buka semula sebab saya ada barang nak beli."kata namja itu bersama senyuman manis.
"Errr buka apa?"soal Hyora dengan wajah blur.
"Buka kedai 7elevan ni."kata namja itu bersama senyuman.
"Kedai 7elevan?Kenapa dengan kedai 7elevan ni?"soal Hyora dengan wajah blur.
"Tak,sebenarnya saya ada barang nak beli dekat kedai 7elevan ni sebab tu saya suruh awak buka kejap je."kata namja itu separuh memujuk.
"Beli jelah.Kedai 7elevan bukan kedai saya."kata Hyora dengan wajah blank.
Dia terus berjalan meninggalkan namja itu seorang diri.Namja itu kelihatan terpingga-pingga ditinggalkan Hyora.
____________________________________
"Ouch handsomenya?Boleh cair aku."kata Hyunbin sambil memandang gambar yang terdapat didalam file merah itu.
Name: Kim Tae Hyung
Nickname: V,Taehyung,Taetae
"Kenapa lah kau cute sangat,Taehyung?"soal Hyunbin sambil memeluk gambar Taehyung.
Dia membaringkan tubuhnya diatas katil.Matanya memandang syiling bilik dengan sengihan lebar.
"Kan best kalau kau jadi namchin aku."kata Hyunbin dengan mata bercahaya.
Matanya mulai memberat sebelum tertutup dengan perlahan-lahan.Dia tidur sambil memeluk gambar Taehyung.
____________________________________
Shi keluar dari balai pelepasan.Tangannya menarik satu bagasi hitam.Cermin mata hitam tersarung diwajahnya.Senyuman manis terukir di bibirnya.
"Korean,I'm back."kata Shi dengan perlahan.
Handbagnya dicapai.Phone miliknya dibuka dan nombor seseorang di dail.
"Hello Ris."
Dia berjalan keluar dari airport itu sambil telefon ditekapkan ditelinga.Langkah kakinya dibawa kearah sebuah kereta hitam yang berkilat.
Dia masuk ke dalam kereta itu dan terus memecut meninggalkan parking airport itu.Senyuman manis terukir dibibir.
"New mission is coming,Shi.Get ready girl."
Dia tersenyum sinis mendengar kata-kata Ris sebelum mematikan panggilan itu.
____________________________________
So how?Boring?Tak banyak part korang?Just bagitahu Sya.Jangan risau Sya tak makan orang,Sya just makan nasi je.Kalau korang nak cadangkan apa-apa just bagitahu Sya or korang tak puas hati ke dengan Sya.Just tell me.I will hear what you guys when to tell me.^^…
YOU ARE READING
SPY A.F [CLOSE]
Fanfiction×Apabila 18 orang yeoja perlu bergabung dengan 18 orang namja untuk menyelesaikan satu kes besar. 18/18