Bilik 014 didalam sebuah agensi kedengaran agak sunyi.Tetapi keadaan itu tidak berlama apabila sekumpulan namja masuk ke dalam bilik bernombor 014 itu."Taehyung,bagilah balik makanan aku tu!!"jerit seorang namja yang agak pendek.
"Ambillah sendiri,PENDEK!!"kata namja itu sambil mengangkat makanan itu dengan lebih tinggi.
"Aku tak pendeklah,Alien!!Kau tu yang lonjong!!"kata namja yang digelar pendek.
"Boleh senyap tak!?"soal namja yang berkulit putih bersama pandangan tajam.
"Taehyung ni ambil makanan aku!!"kata namja pendek itu bersama wajah geram.
"Kau tengok muka aku!!Ada aku kesah!?"kata namja yang berkulit putih itu dengan wajah tiada perasaan.
Tiba-tiba salah satu pintu di dalam bilik itu dibuka dengan kasar.Masuk tiga orang yeoja dan salah seorang daripada mereka memakai hoodie menutup kepala.
Mereka bertiga mengambil tempat dihadapan namja-namja itu.Namja-namja itu memandang mereka bertiga bersama wajah terpingga-pingga.
"Mana diaorang?"soal yeoja yang memakai hoodie itu.
"On the way."kata yeoja yang sibuk meleserkan(?) skrin telefonnya.
"Jiji?"soal yeoja yang memakai hoodie itu lagi.
"On the way dari airport."kata yeoja yang agak matang diantara mereka bertiga.
"Ehem ehem,korang ni spy yang akan digabungkan dengan kita orang ke?"soal namja yang memakai subang berwarna hitam ditelinganya.
Kening yeoja yang sibuk meleserkan(?) tangan pada skrin telefon terus terjongket.Tiba-tiba pintu bilik itu dibuka dengan kasar.
Masuk 9 orang yeoja bersama dengan wajah tercunggap-cunggap.Hoodie yang dipakai yeoja itu terus dilurutkan.
"Korang lambat 3 saat."kata yeoja itu sambil menjongket keningnya.
"3 saat je pun."protes Jungyoon dengan wajah tidak puas hati.
"Apa yang aku bagitahu tadi?"soal yeoja itu tanpa senyuman.
"Datang tepat pada masanya."kata Hyora sambil menggulingkan bebola matanya.
"Agak-agaklah kalau kita orang nak sampai tepat pada masa pun.Dari sekolah ke sini ambil masa 15 minit kut."kata Aera bersama wajah tidak puas hati.
"Habis tu macam mana Eun boleh sampai dulu sebelum korang?"soal Ris sambil menjongketkan keningnya.
Eun tersenyum sumbing sebaik sahaja namanya disebut.Mereka bersembilan terus menggulingkan bebola mata tanda menyampah.
"Berdiri dekat situ sampai meeting habis."kata Hyori tanpa memandang mereka mereka bersembilan.
"So who your leader?"soal Hyori dengan wajah tidak bersalah.
"Aku."kata namja yang duduk ditengah-tengah antara 12 orang namja itu.
"Ouh okay.Boleh korang kenalkan diri satu persatu?"soal Hyori sambil menjongket keningnya.
"Aku Kim Joon Myun,you should call me Suho."kata namja yang mengaku sebagai ketua itu.
"Jeon Jung Kook imnida.Akulah namja yang paling handsome diantara dia orang."kata Jungkook sambil menayangkan gigi arnabnya.
"Perasannya.Handsome lagi orang gila tepi jalan dekat rumah aku tu."kata Aera dengan wajah tidak bersalah.
Terus mati senyuman manis milik Jung Kook sebaik mendengar kata-kata Aera.Wajahnya merah menahan malu.
"Annyeonghaseyo,Kim Seok Jin imnida.Aku ialah satu-satunya orang yang pandai masak diantara diaorang."kata Jin bersama senyuman segaris.
YOU ARE READING
SPY A.F [CLOSE]
Fanfiction×Apabila 18 orang yeoja perlu bergabung dengan 18 orang namja untuk menyelesaikan satu kes besar. 18/18