Sabah..
Sera uyandığında Batu hala uyuyordu. Sera'nın aklına ilk tanıştıkları gün geldi ve o her zaman asık suratında görülmeye değer bir gülümseme oluştu..
Sera Batu'nun uyanmasıyla eski asık suratına yeniden büründü ve Batu:
-İyi misin diye sorucam ama akşamki halinden sonra bu nasıl oldu diye sormak daha mantıklı geldi doğrusu...
-Batu ben iyiyim sağol gerisini ben hallederim..
-Sera.. Seni bulduğumda tabiri caizse merdivenlerde ölü gibi yatıyordun.Bana bir açıklama borçlusun en azından ben öyle düşünüyorum..
-Öğle arasında anlatırım şimdi git ben biraz toparlanayım.Sen annenler uyanmadan git hadi okulda görüşürüz..
-Saçmalama bu halde bide okula mı gidiceksin,kafayımı yedin kızım sen..
-Hadi Batu hadi ama aramızda kalıcak bu olanlar tamam mı başka biri öğrenirse ölürsün!!
Dedi ve Batu'yu dışarı attı mecazi anlamda demiyorum..
Sera'dan
Bu yaşananlar gerçek mi..? Ben nasıl böyle bi hata yaptım.G*tüne çok güveniyon sen heralde .. Kendine gel yoksa burdan neresi iyi biliyosun......Sera hazırlandı saatte neredeyse 07:00 ye gelmişti beklemeye başladı. Bu kızın en sevdiğim huyu, ne olursa olsun hiç bi şey olmamış gibi davranıyor. Neyse o beklerken kapı çaldı. Tahmin etmesi çok zor olmasa gerek gelen Batu'ydu. Batu Sera'nın bu dinç oluşuna baya şaşırmış olucakki. Uzaylı görmüş orangutan gibi bakıyordu...Batu:
-Sera evrim geçirmişsin resmen...
-İşte ben konu bensem kelimeler kifayetsiz kalır tatlım. Hadi gidelim yoksa geç kalıcaz .
-Ya bu ne ego ya sağlam olsan laf sokucamda .. Yani etik olmaz.
-IQ' um yetmez demiyoda...
Okula vardıklarında Batu'nun gözleri mutlulukla parıldarken Sera içinde aklına gelen bütün küfürleri ediyordu. Siz şimdi ne oldu diye düşünüyosunuz hemen açıklıym ders Beden di ... Sera bu ķrizi fırsata çevirmeyi planlıyordu. Hoca ya eşofmanlarının olmadığını söyleyip derse girmeyecekti derken bu hayalide suya düştü.Hoca olmasada derse girmesi gerektiğini söyleyince Sera da el mahkum derse girdi. Aslında Sera sporda başarılı biriydi voleybol, basketbol, ok, maraton, badminton, tenis yani baya iyiydi kendini her açıdan geliştirmişti.Badmintonda milliydi. Tabi Sera genelde fazla konuşmadığında kimse bunu bilmiyor bakalım ne olucak...
Öğle arasında Sera Batu'ya dün olanları anlatmıştı.Derse girdiler. Batu hala duyduklarının şokunu yaşıyordu. Sera da nasıl böyle sırrını paylaştığını düşünüyordu. Sera artık olanları anlatabileceği bir arkadaşı olduğu için mutluydu. Yani en azından öyle hissediyordu. Ders boyunca Sera ve Batu hep oturdular. Taki Sera'nın kafasına bir top çarpana kadar... bir an başı döndü Sera'nın kafasından bir iki damla kan geldi. Şimdi diyorsunuz bir topla kafamı kanar diye.. Ama unuttuğunuz birşey var kızın kafada kırık var. Kafasındaki kanı sildi ve hemen toparlandı. Ben size demiştim, gökten elmalar yağsa ve içinde sadece bir tane taş olsa işte o taş Sara'nın kafasına düşer... Batu tuvaletin kapısında bekliyordu.Sera önemli bir şey olmadığını söyledi Batu üstrlemedi. Çünkü Sera'nın ne kadar güçlü biri olduğunu Artık anlamıştı...
Aşağı indiklerinde topu atan çocuk:
-Iyi misin? .diye sordu.
-İyiyim..Derken çocugun yüzüne bile bakmamış tınlayıp kafasını telefondan ayırmamıştı bile.. Çocuk bu tavra biraz bozulup :
-Tamam. Zaten topla arası iyu olan birine benzemiyorsun.Deyince:
Sera bu kez sinirle çocuğa baktı ama çocuk oldukça uzundu. Sera kafası kıtılattı ve çocuğa:
-Konuşma adabın olsa benimle böyle konuşmaz, topla arası iyi olan biri olsan topu kafama atmaz, IQ seviyenin anaokulu öğrencisinden bir farkı olsa seninle bu diyaloğu kurmazdım..Şimdi ikile..
Çocuk bu sözlerin üstüne sinirlense de daha fazla diyaloğa girmek istemedi ve Batu yu görönce hiç bir şey olamış gibi Batu'ya:
- Sen iyi voleybol oynardın oynayalım mı? diye sordu.
-(Batu sinirle)Yok sağol şimdi senle oynarımda sen bizimle değil tirübünlerle oynayanlardansın.
-Sen niye sinirlendin ki şimdi?..
-Top oynamayı bilmiyorsan oynamıycaksın oynayıpta kendini rezil etme bari.
-Batu ileri gidiyosun!!
-Gidersem ne olur lan ateş olsan düştüğün yeri bile yakamassın lan sen ..
-Elimde kalırsın s**kerim belanı lan.
-Kedi mi s**iyon lan sen doğru konuş.
Sera olanlara soğukkanlılıkla "Batu değmez saçmalama kavgamı edicen bi top için "
Sera Batu'yu sakinleştirmeye çalıştıkça Batu iyice sinirleniyordu. Uzun boylu çocuk tam Batu ya yumruğu indiricekken Sera cocugun kolunu tutup cocuğu duvara monteledi. Çocuk hareket edemiyordu, Sera çocuğa efsanevi sogukkanlılıkla :
-Bak canım arkadaşım kavga hiç bir şeye çözüm değil dimi hem çözüm olsa sen şuan böyle kıvranmazdın dimi.. Neyse sana güzellikle söylüyorum sorununa başka bir çözüm bul on saniye veriyorum. ,deyip çocuğu bıraktı. Çocuk afallamış bir şekilde :
-Madem ben tirübünle oynuyorum yarın bi maç yapalım voleybol maçı kim yenerse diğeri kazananın her dediğini yapar . Sana diyorum bunu adın neydi.
Sera muzipçe gülerek ' Sera' deyince çocuk devam etti .Sera senin takım kazanırsa ben senin, benim takım kazanırsa ben senin her dediğini yapıcam anlaştık mı??
Demeye kalmadan Batu kabul etmişti bile..Hadi hayırlısı daha başımıza daha neler gelicek acaba...
Begenmeyi unutmayın yorumlarınızı bekliyorum.. Ve sizi çoook seviyorum:)")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HADİ HAYIRLISI
Random"Herkes ağlasın öldüğünde sen mutlulukla gülümse " Sera aksi, huysuz, dediğim dedik bir kız...Aşkı bilmiyor ama öğrenecek. Seçim yapması ve vazgeçmesi gereken çok şey var.... Aşk mı? İş mi? Okul mu? ..Hepsi birden desek.. Hikayemiz, s...