Ca în fiecare seara,eu stăteam în curtea casei mele,și mă gândeam la ziua oribila pe care am avut-o.
De dimineață ,Bill, prietenul meu cel mai bun,intra în camera mea împreună cu Mary,angajata noastră.Trage plapuma de pe mine și începe sa îmi spună :
- Trezirea Kevin,azi începem scoala lenesule.
Mă ridic din pat extrem de plictisit ,știind ca începe clasa a 12- a,un nou an plin de eșecuri și fete disperate după mine ce încearcă sa mă atragă ,știind ca am bani și văzând ca arat foarte bine .
Merg la baie,îmi fac un dus, mă spăl pe dinți, mă îmbrac și merg la masa unde Bill mă aștepta fiind nerăbdător sa vadă în noul an fete bine dotate .
Văd pe masa un bilet de la părinții mei în care ei îmi transmit ca nu vor ajunge la serbarea de început de an,unde vor fi toți părinții deoarece au o ședință urgenta .
Eu plictisit,o arunc la cosu' de gunoi ,fiind obișnuit cu situații de genul ăsta.
Bill îmi pune mana după gat și îmi spune:
- Nu conteaza frate,știai deja ca așa se va întâmpla.....
- Nici nu îmi făceam vreo speranța că vor veni ...e tipic...
Ajuns la scoala,toată lumea se uita mine ,de parcă eram Ariana Grande goala în mijlocul străzii.
Mergând printre grupurile de fete ce mă priveau insistent,aud ca avem un nou coleg.Eu curios , o întreb pe Anne, prietena mea de încredere și singura care nu era disperata după mine ce este cu acest nou coleg.
- Nici eu nu stiu,răspunse ea.Am auzit doar ca va fi în clasa cu noi.
- Da?spun eu mirat .
- Da,spune ea, acum scuze dar trebuie sa plec spre clasa.
Mă plimb puțin pe lângă scoala cu Bill care se holba la toate fetele aproape salivând uitându -se la ele,când auzim ca se suna de intrat la ore.
Ajuns în clasa,mă duc către fundul clasei și îmi arunc ghiozdanul pe banca,după care mă așez și încep sa mă gândesc la părinții mei indiferenți, când în fata mea apare cineva care îmi arunca ghiozdanul de pe banda spunand:
- Pleacă de aici,ăsta e locul meu,spune el nervos.
Eu mă uit la el,ranjesc dubios și îi spun pe un ton calm și enervant:
- Ăsta e locul meu de când am venit la acest liceu așa ca gaseste- ți altul .
Atunci ,se uita la mine mirat, începe sa mă înjure și sa pășească lent și plictisit către banca libera de lângă mine.
În ora stată la scoala pentru a lua cărțile, băiatul acela dubios și retras se uita la mine insistent,iar eu curios îl intreb:
- De ce te uiți așa la mi...
- Henry ,mă întrerupse el,mă cheamă Henry , domnule Kevin Wilson.
Atunci întorc capul într -o parte mirandu-ma ca știe numele meu având în vedere ca era nou.
Băiatul avea o privire dubioasa ce mă făcea sa mă simt ciudat . În ciuda faptului ca se uita așa la mine, parul sau neglijat , închis la culoare și ochi săi negri mă făceau cu adevărat curios de ce fel de persoana este.
Ieșind de la scoala,văd lângă limuzina mea încă una.Ma uit spre ea când în văd pe Henry venind în fuga și intrând în ea,iar în acel moment vine Bill din spatele meu,îmi pune mana după gat și începe sa spună lucruri despre noul coleg,ca ar fi de treaba și prostii de genul,iar eu îi spun lipsit de haz ca nu mă interesează de noul coleg .El se uita la mine mirat de răspunsul pe care i l am spus , intra în limuzina și merge cu mine acasă fiindcă aveam sa ne petrecem noaptea la mine acasă.
Ajunși acasă, Bill părea foarte fericit iar eu îl întreb curios:
- Ce e cu fericirea ăsta pe tine?
Iar el răspunde plin de haz:
- M-am cunoscut cu o tipa super buna.
Eu mă uit la el încruntat și curios ,iar el își îndreaptă capul într -o parte încercând sa mă facă sa nu îi cer detalii.
Atunci am rugat-o pe Mary sa îi pregătească salteaua în camera mea, și sa ne comande pizza.
În seara aia nu am făcut decât sa ne uitam la filme,sa mancam și sa vorbim despre fete.
**************
Vreau sa știți ca nu pot răspunde la mesaje. Am un telefon cam cretin,
așa ca îmi pare rău pentru handicaparea telefonului meu.=))
CITEȘTI
Bisexual Boy [ Yaoi + 18]
RandomKevin,băiatul unor mari afaceriști descoperă dragostea fata de un nou coleg care pare dubios ,dar ceea ce el nu știe este ca acesta are un secret care îl face sa lipsească destul de des .