Incepe sa planga,iar dupa cateva secunde,un zambet malefic se investe pe fata ei de copila.
- Tu trebuie sa faci ce spun eu,altfel nu il vei mai vedea pe Henry.
- Ce?
- O sa imi spui unde se duce,si ce face Henry,cand vi o trageti si cand faceti totul. Daca nu, Henry o pateste.
- C...ce vrei sa ii faci?
- Pai nu stiu,ma gandesc eu,cine stie,poate afacere in care este bagat o sa il faca sa regrete ca s a bagat acolo.
- Afacere?
- Nu sti?
- Ce sa stiu?
- Ca Henry este bagat intr o afacere cu droguri,foarte periculoasa.
- Ce?
- Ai auzit bine.
- Si cu ce te ajuta ca iti spun eu ce face?
- Pai vreau sa aflu toate astea,stiu ca daca nu te amenint nu imi spui,in plus eu nu vreau sa ii fac rau dar eu incerc sa il scot de acolo. Fara ajutorul meu,o pateste.
- Ok,incerc sa te ajut.
- Nu ma ajuti pe mine,il ajuti pe el.
- De ce nu mi a spus?
- Fiindca nu vrea sa te implice.
Ma simteam vinovat...simteam cum ma arde pe dinauntru....era oribil...ma simteam de parca nu eram langa el niciodata....de parca doar el avea grija de mine...
- Eu plec,spuse Alia parand ingrijorata.
- Bine,eu il astept pe Henry.
Cum a plecat Alia, eu m am pus in pat,unde m am prefacut ca dorm cand am auzit ca intra cheia in usa de la intrare. Era Henry.
Ma uitam la el,aprinsese veioza de pe birou. Se asezase pe scaun,unde isi puse capul in palme oftand,parand obosit. Se intoarse cu scaunul,pregatit sa se ridice pentru a se duce la dus,cand am vazut ca are un ochi vanat si o taietura pe obraz. Am sarit din pat ca ars si am fugit la el in brate.
I am sarutat ochiul vanat,si i am lins taietura de pe obraz. Am auzit un mic ignet din partea lui,semn ca il durea.
S a dus la dus,si intr o jumatate te ora,iese cu prosopul atarnat de bazin. Cu abdomenul sau bine lucrat la vedere.
- Nu am chef acum de prostii, vino sa te pansez!
- Bine printesa
- Nu imi mai zice asa!
- Bine bine.
L an pansat pe handicapatul asta,dupa care m am aruncat in pat,cu el in brate,strangadu l tare,asteptand in ziua urmatoare zecile de explicatii.
CITEȘTI
Bisexual Boy [ Yaoi + 18]
RandomKevin,băiatul unor mari afaceriști descoperă dragostea fata de un nou coleg care pare dubios ,dar ceea ce el nu știe este ca acesta are un secret care îl face sa lipsească destul de des .