Ne trezim dimineață ,mergem la dus plictisiți ,fiecare într-o baie diferita fiindcă eu eram efectiv atât de nerăbdător sa văd când se va întâmpla dinou ceea ce s a intamplat în acea seara încât eram gata sa sar pe el și sa I o spun în fata.
Ne îmbrăcăm după care pornim spre scoala .
Parca nu în fata scolii,Henry mă ia de mana:
- Vrei sa ne afișam în public ?
- La ce te referi?
- Sa ne ținem de mana,chestii de genu.
- De ce ne am tine? întreb eu făcând pe prostul ,fiind puțin curios sa aud ce avea sa spună.
- Fiindcă sunt eu prost,de aia printeso.
Eu îmi mut privirea în jos ,mă încrunt ușor și îi spun:
- Nu sunt printesa !
Atunci îl iau de mana,iar el mărește acei ochi negri și zâmbește în coltul gurii,semn ca, nu sunt doar eu atât de nebun încât sa cred ca suntem un cuplu.
Se imbracase lejer,o pereche de blugi negri cu câteva lanțuri, un hanorac gri și un maieu larg și negru ,cu câteva cercuri și buline gri . Ii adoram felul în care se imbraca ,parul acela negru,și ochii aceia negri în care se vedeau venele subțiri și roșii de la oboseala.
- Apropo printesa mea,suntem un cuplu.
- Ce?zic eu marindu-mi ochii negri și pătrunzători.
Atunci el o ia la fuga cu acel zâmbet pervers pe fata ,iar eu ,mă așez părând suparat pe banca de lângă parcarea scolii. Atunci el vine,se așează jos ,mă ia de mana și mă sărută în fata colegilor fata vreun pic de jena,explorandu-mi fiecare colțișor al lăcașului meu umed.
După acel sărut ,se uita în ochii mei și își lipește fruntea de a mea ,de parcă mai voia un sărut.
Nu apucam sa ne lipim buzele calde,când suna telefonul meu blestemat. Era Ray,majordomu' meu disperat.
- Domnișorule Wilson , unde ați fost ? Părinții dumneavoastră sunt disperați, spune el cu vocea tremurând, fiind vizibil ca minte cu faza de părinții mei .
-Am avut un proiect de făcut cu un prieten , ho ca n-am murit.
Atunci ii închid telefonul în nas și pornesc împreună cu Henry spre sala de clasa.
Colegii mei se uitau ciudat la mine și la el,de parcă nu au mai văzut așa ceva.
Înainte de a începe ora de curs, se apropie de mine,și în fata tuturor mă sărută scurt și dulce pe buzele mele cărnoase și calde .
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Da da,știu plictisitoare cartea asta, dar e prima mea carte, și încerc totuși sa nu o fac chiar așa plictisitoare .
Sper sa va placa capitolul ăsta, lectura placuta
Cel din imagine este HENRY
Hai știu, știu ca va place de Uta ,deci fără deci sper sa va placa și de el
CITEȘTI
Bisexual Boy [ Yaoi + 18]
DiversosKevin,băiatul unor mari afaceriști descoperă dragostea fata de un nou coleg care pare dubios ,dar ceea ce el nu știe este ca acesta are un secret care îl face sa lipsească destul de des .