-capitolul 9-

110 6 4
                                    

De dimineata,razele soarelui arzator imi mangaiau spatele. Henry dormea ca un inger cazut din cer pe plapuma cazuta pe jumatate pe podeaua lucioasa.

Dormea foarte linistit ,ca un catel mic si nevinovat. Ies din camera usor,si cobor la parter,unde ii pregatesc micul dejun. Ma gandeam cine ar fi putut sa ii faca asa ceva. Ce vina are el si ce prostii poate face? Nu cred ca a omorat un om,sau ceva.

Henry pov.

Ma gandeam incontinu la ce am putut sa fac. Am facut trafic cu unele din cele mai periculoase droguri. Nu imi vine sa cred. A trebuit sa omor 4 paznici impreuna cu retardatul ala de Jim,care de abia stie sa impuste pe cineva. Din cauza lui mi am luat si bataie,un retardat.

Kevin pov.

Nu stiam ce sa mai fac cu el. Am mers pana la urma in camera,sa ii duc mancarea,cand il vad in fata usii,cu privirea in jos.

- Imi pare foarte rau...

- Tu taci si spune ce s a intamplat.

- Cred ca a venit retardata de sor -mea sa iti spuna in ce m am bagat...in acea afacere dubioasa cu droguri...am mers sa ducem o valiza la locul bine precizat,cand au intervenit cativa paznici de la spitalul de langa acel depozit. Eu eram cu un coleg, Jim,un retardat total. El trebuia sa ia 2 dintre paznicii aia cat niste gorile,iar eu 2,dar in loc de asta,eu i am luat pe toti. Am reusit sa ii impus pe 3 dintre ei cu ajutorul lui Jim,dar unul a venit din spate,m a luat de gat si m a aruncat in cateva lemne aruncate acolo. Atunci a venit si mi a tras un pumn,cand Jim a reusit sa il doboare. Si taietura asta o am de la lemnele alea blestemate. Altceva?

- Esti cel mai idiot om posi...

Atunci am fost intrerupt de buzele sale moi care se presasera usor de de ale mele. Ii simteam corpul tremurand de dorinta. Ii simteam limba fierbinte care dansa cu a mea. Ii simteam piercingul din limba care ma excita in ultimul hal. Parea un vis care speram sa nu se mai termine. Isi strecurase mana pe sub tricoul meu,atingand pielea mea fina si sensibila . Ma simteam ca in rai. Henry totusi,lacrima.

- C...ce ai patit?

- D...doare...

Atunci i am sarutat rana adanca de pe obraz,si am linso usor fara ai provoca durere. S a ridicat din pat pentru a se duce la baie,cand am vazut ca de abia mai merge. L am ajutat sa mearga la baie,sa iti faca dus,dupa care l am infofolit in pat. Avea febra ,tusea,era racit si ranit. Am mers in bucatarie sa ii pregatesc ceva de mancare idiotului,cand aud ca bate cineva la usa,era Alia.

- Se simte rau?

- D..da

- Am auzit ce a patit...

- Este un idiot

- A meritat tot,poate se potoleste.

- De acum,nu il mai las sa plece.

- Mai am ceva timp si reuseac sa il scot din porcaria asta,dar trebuie sa isi tina gura,altfel va avea de suferit.

Am mers in camera impreuna cu Alia,unde am avut grija de acest idiot. Era foarte neascultator,dar totusi era al meu si il iubeam mult....

________

Imaginea il reprezinta pe Jim,un nou personaj extrem de neatent,dar care totusi este destul de trist din cauza ca marea lui iubire nu si a dat seama inca de sentimentele sale pentru ea.

Bisexual Boy [ Yaoi + 18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum