După o zi de scoala...și de bârfe auzite legate de mine și Henry,mergem la mașină ,unde ne așteaptă o fata care părea destul de mica.
- Heeey!
- Hei ,spun eu și Henry în cor.
- Eu sunt Alia .
- Eu sunt Kevin și el este Henry,iubitul meu.
- Pot și eu sa mă prezint ,spuse Henry cu o privire satisfăcută pe fata.
- Sunt chiar surprinsa ca voi 2 va afișați în public, mi se pare extraordinar, spuse Alia cu privirea ei de copila .
Era o fetiță satena, cu ochii albastri și cu un zâmbet încântător de copilaros care te făcea sa te inveselesti instant,de vreo 16 ani.
- Ce zici sa ieșim undeva toți 3 ? spuse Henry .
- D-da,spuse ea rusinandu se instant.
Pe mașină, am vorbit de multe lucruri,ne am cunoscut mai bine și lucruri de genul.
La intrare în mall ,unde am mers la un restaurant , îl iau de mana pe Henry de mana si merg pana la baie cu el.
- O cunosti?
- Nu,adica d-da
- Nu se vede ,spun eu sarcastic
- Am stat cu ea in casa
- Ceeee?
- Familia ei m a adoptat
- Esti adoptat?
- Da...
-De ce nu mi ai spus?
- Fiindca nu ai intrebat.
Atunci imi las privirea in jos, simtindu ma ca o javra.
-Nu e asa important,spuse el.
Mergem la masa,razand ca sa nu i se para Aliei ceva ciudat,unde comandam ceva de mancare fiindca eram lihniti.
Dupa intalnirea asta interesanta,mergem acasa la Henry,fiindca acolo era casa mea mai nou.
Henry se pregatea se plece,chiar de cand am ajuns,parand furios.
-Mhm...unde pleci?
-Ma intorc repede,te iubesc,pa.Isi ia o geanta negra ,mare si pleaca.
Stau si ma gandesc ce poate sa faca in fiecare seara,si plec dupa el. Cand deschibd usa, o vad pe Alia in fata mea,cu ochii ei mari de catelus care ma priveau. Atunci ma ia de camasa si ma saruta apasat . Fac o fata de handicapat si o resping brutal ,ea picand pe podeaua lucioasa. Ea ma lua in brate ,incepu sa planga si isi ceru scuze,ca un catel nevinovat._____
Scuze pentru intarziere dar am avut telefonul stricat si nu am putut posta.
Sper sa va placa. Lectura placuta!
CITEȘTI
Bisexual Boy [ Yaoi + 18]
RandomKevin,băiatul unor mari afaceriști descoperă dragostea fata de un nou coleg care pare dubios ,dar ceea ce el nu știe este ca acesta are un secret care îl face sa lipsească destul de des .