Kaona lakásán vannak. Nakay kabátban van, az ajtó előtt állnak.
- Későre jár. Lehet, inkább itt kellene aludnod.
- Otthon vannak a könyveim és még egy csomó dolgom van.
- Akkor elviszlek.
- Nem akarok neked gondot okozni.
- Nem lenne gond.
- Köszönöm, de visszautasítom. Holnap találkozunk. Jóéjt!- mondja Nakay, majd elindul.
Nakay belép a házba, lerakja a cuccait, leveszi kabátját és a cipőjét majd bemegy a szobába. A fáradtsága utat tör magának, úgy dől bele az ágyba, mint egy zsák krumpli, majd nemsoká mély álomba merül.
Másnap Nakay ott ül az iskola előtti padon. Himorival beszélget.
- Maru-san, ez így nem lesz jó! Nem tudom, hogy csinálsz, de változtatnod kell! Úgy nézel ki, mint egy zombi! Ha így haladsz, még a diplomaosztó előtt kipurcansz.
- Suli után Kaona tanít, aztán még bemagolom az egyetemi anyagot és már is hajnal van. Nah és persze ez ismétlődik nap mint nap...
- Kár hogy nem laksz közelebb...- mondja Himori. 'Lehet, hogy igazad van, de mégis mit csináljak?...'
Nakay és Kaona a kanapén ül. Mindketten a laptopjukat bújják.
- Kaona...
- Igen?
- Még mindig áll az ajánlat?
- Mi?
- Tudod, amikor mondtad, hogy ideköltözhetnék...
- Meggondoltad magad?
- Azt hiszem, igen.
- És mikor akarod áthozni a dolgaidat?
- Minél hamarabb...
Egy hét múlva Nakay és Himori beszélgetnek.
-... szóval most Kaonánál lakom.
- De király lehet!
- Hát... rendetlen, makacs, morcos és csak a saját feje után megy. Eléggé kiállhatatlan, de mégis csak ingyen tanít, nála lakhatok és még az egyetemre is elhoz, illetve értem jön. Nem tudom, hogy hálálhatnám meg. Méghozzá ma van a szülinapja... Fogalmam sincs, hogy mit adjak neki. Mondtam, hogy ma ne jöjjön elém. Majd benézek pár boltba és veszek neki valamit.
Nakay sétál az utcán. 'Már vagy 7 boltban voltam, de még mindig nem találtam semmi jót...' Gondolkozik, majd hirtelen meglát egy virágüzletet. Átmegy a túloldalra és belép az ajtóm.
- Helló! Miben segíthetek?- kérdi a vidám eladófiú. Nakay ránéz a névjegykártyájára. 'Tomaru...'
- Szia. Csak egy csokor virág lesz.
- Milyen fajta?
- Hmmm... Mit ajánlasz?
- Az attól függ, kinek lesz. Családtag, rokon, vagy... esetleg a barátnője?
- Nem, hanem a lakótársamnak ma van a szülinapja. Gondoltam meglepem valamivel.
- Biztos jó kapcsolatban lehetnek, ha virágot visz neki.- mondja Tomaru, mire Nakay egy kicsit elpirul.
- Rózsa megfelel?
- Persze...- válaszol Nakay. Tomaru előhoz egy csokor vörös rózsát.
- 800 yen lesz.- mondja Tomaru. Nakay kifizeti, majd kimegy az üzletből és elindul haza.
- Megjöttem!- kiált fel Nakay amint belépett az ajtón. Körbenéz a házban, majd bemegy a dolgozószobába. Kaona a laptopját nyomja.
- Most is dolgozol?
- Igen, hisz még csak csütörtök van.
- Lazítanod kéne egy kicsit.
- Mint láthatod, pont a közepén járok.
- Akkor gyere enni! Mindjárt 7 óra.
- Ma kihagyom a vacsorát.
- De enned kell vala...
- Megtennéd, hogy magamra hagysz?
- Na de Kaona!
- Menny... ki!...- emeli fel a hangját Kaona. Nakay összeszorítja öklét majd kiejti a kezéből a csokrot és kisétál a dolgozószobából...
YOU ARE READING
Love is Complicated
Romance(Befejezett) A történetünk főszereplője egy egyetemista "miniinformatikus", Nakay Marukawa. Az ő "kalandjait" követhetjük nyomon, ahogy új érzésekkel ismerkedik meg, ahogy új barátokat szerez, ahogy dacol az igazsággal, ahogy küzd és ahogy próbálja...