Sreća

29 3 0
                                    



• Šta je sreća?

• Kako je osjetiti?

• Na koji način je podijeliti sa bližnjima?

• Kako sreća izgleda?

Svako svoju sreću oseća na svoj način. Svako ima nešto ili nekog ko ga čini srećnim, nasmejanim, bezbrižnim.

Za mene moja sreća, jako mala, ali mnogo čega vrijedna je On. Sreća koju osećam u svakom pogledu, osmehu, u svakoj reči, u svakom dodiru.
Sreća koja se ne može  na ovom svetu kupiti.

Došlo je takvo vreme da je novac prioritet. U svemu. I onda se zapitamo:

• Gdje je naša sreća?

• Zašto je naše oči ne vide?

• Možda zato što gledate u pogrešnom pravcu?!

U pravcu koji Vas čini srećnim na trenutak, sreću koju čak ni ne osetite, već prolazno zadovoljstvo,  jer  gledate velike stvari, a zaboravljate da sitna, mala, dugoročna sreća prolazi pored Vas.

• Bića koje zavolite, oni su vaša sreća, iskrena sreća, ukoliko su Vaša osećanja iskrena.

Pogledajte svoju baku, deku, mamu, tatu, brata ili sestru, svoje dete, svog muža ili svog momka. Svi ti ljudi su u Vašem životu sreća i radost. Tu su sa razlogom. Samo ako se ne osvrćete konstantno na probleme.

Svi imamo probleme, ali oni nisu prioritet u našim životima, oni su prolazni. Ako održavate i negujete probleme, sreća odlazi. Ako uradite obratno, ona će uvek biti tu jer su Vaše oči okrenute ka njoj.

Volite svoje bližnje, ne stvarajte međusobne probleme, širite ljubav i gajite i negujte vaše odnose. Tako će zdravlje Vaših bližnjih biti bolje, i duže će ostati u životu da zajedno delite  -  SREĆU.


Price o vama i meni - IVANA SERTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora