Iránytű

503 35 1
                                    

Elkezdett sötétedni. A nap egy zöld villanással távozott s a horizont fekete lett.
Jack elaludt. Ideje szemügyre vennem azt a bizonyos iránytűt. Halkan belopóztam a kabinomba amit elvett szóval mondhatjuk azt hogy már az övé. Beléptem és hallottam hogy csöndesen szuszog. Halkan odasétáltam , majd kutatni kezdtem ha tárgy után de sajnos sehol sem volt. Tovább kerestem s idővel megláttam hogy az övére van csatolva. Megpróbáltam leakasztani de hirtelen elkapta a kezem.

-Mit szeretne hölgyem?-kérdezte csukott szemmel de a kezemet továbbra sem engedte el.

-Csak egy bogár volt az ingén.-adtam rögtönzött választ.

-Ne hazudjon drágám. Tudom hogy mit akar.-mosolygott ravaszul s magára rántott.

-Igazán?-próbáltam lemászni róla de fordított a helyzeten és alá kerültem.

-Igen drágám.-suttogta a fülembe amitől kirázott a hideg.-Meg is kaphatja.. Akár most is.-vigyorgott majd gyengéden megsimította az arcom. Ez után a derekamra helyezte a kezét majd kezdte lejjebb vezetni azt. Meg sem tudtam szólalni.

-Jack közeledünk.-hagyta abba Will mikor benyitott a kabinba.

-Oh.. megyek is!-pattan fel.

Úgy érzem hogy sose fogom megérteni ezt az embert. Olyan lehetetlen logikája van. Más mint a  többi kalóz. És ezért is van olyan érzésem hogy jó ha a közelében vagyok. Mármint nem arról a közelségre gondolok mint ami pár perce volt. Mindegy is! Viszont..elbűvölő barna szemei vannak. Miket is gondolok.. Pillanatnyi gyengeség.

-Ez mi volt?-nevetett Will.

-Pillanatnyi gyengeség.-álltam fel.

-Úgy beszélsz mint ő.-nézett rám komoly arccal.-Tán együtt lennétek?

-Az kéne még.-fogattam a szemem.

Elisa Bonny-A Fekete Gyöngy NyomábanWhere stories live. Discover now