A múlt

471 42 0
                                    

 

     ~~~~~~~15 évvel ezelőtt~~~~~~~~

-Fiam. Mindig legyenek szorosan a kötelek és jól biztosítva a csomók! Értetted?-szólt Teague kapitány Jackhez.

-Tudom, tudom. Kell a megfelelő előkészület a biztos hajózáshoz.-forgatta a szemét az ifjú kalóz.

-Gyorsan tanulsz de nincs meg a kellő komolyság.

-Arra ráérünk még.-vágyott szemtelen vigyort.

-A végtelen időben a mi életünk egy röpke pillanat csupán. Semmire sem érünk rá igazán.-nézett fel a kapitány a csillagokkal teli égboltra, majd a fiára.

-De ha kapkodunk hamar orrabukunk és akkor lehet rövid az élet. Te se a nagy sietségben lettél a kódex örzője.-vigyorodott el Jack.

-Megjárod majd a szemtelenségeddel.

-Ugyan. Én leszek a tengerek ura.

-Úgy legyen.-húzta mosolyra a szájját a kapitány.

---Elisa anyja hajóján ugyanígy 15 éve---

-Anya muszáj már megint a vívás gyakorolni?

-Ne nyávogj. Nem királylány vagy hanem kalóz.-nevetett Anne.

-Nem. De akkor is unalmas.

-Sok dolog unalmas mégis meg kell tennünk azokat.

-Persze anya.

-Ki volt az a fiu akivel Tortugán beszélgettél?-nézett Elisára mosolyogva.

-Jack volt a neve.. Teague kapitány hajóján él.. tán a fia.

-A kódex örzője.

-Milyen kódex?

-Az ősi kalóz kódex. A legszigorúbb törvényeink vannak benne amit minden kalóz köteles betartani vagy halállal fizet ha nem teszi. De várjunk.. mit csináltál te a fiával?

-Csak összefutottunk. És ez esett ki a zsebéből.-mutatta fel a mágikus iránytűt.

-Szegény fiú. Meg fog bolundulni e keresése közben.-nevetett fel az anyja.

Elisa Bonny-A Fekete Gyöngy NyomábanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora