The new girl

53 10 21
                                    


1999

England, Oxford

Κλείνοντας την πόρτα πίσω της , η ψηλή μορφή προχώρησε ανάμεσα στον κήπο με σκοπό να φύγει από εκείνο το σπίτι . Εκείνο το σπίτι που μόνο ψέματα της έλεγε τόσα χρόνια . Η νύχτα ήταν γεμάτη με σύννεφα . Μεγάλη σκοτεινιά είχε γεμίσει το τοπίο , όμως αυτή με βλέμμα κενό , ψυχρό , συνέχιζε να περπατάει πλέον στον δρόμο χωρίς προορισμό. Στο μυαλό της είχε σκοτεινές σκέψεις , εκδίκηση μόνο αυτό σκεφτόταν . Τα γεγονότα που είχαν διαδραματιστεί προ λίγου στο πατρικό της σπίτι την έκαναν να χάσει τον έλεγχο , όμως σκεφτόμενη του τι είχε πράξει δεν της είχαν δημιουργήσει τύψεις , πόνο , λύπηση , αντιθέτως στο πρόσωπο της σχηματίστηκε ένα διαβολικό χαμόγελο και έτσι απλά εξαφανίστηκε μέσα στο σκοτάδι γίνοντας ένα με αυτό ...

*

2016

1 εβδομάδα αργότερα

Η Μια διασχιζε τον διάδρομο του καινούργιου της σχολειού , νιώθοντας όλα τα βλέμματα πάνω της . Ήταν το λεγόμενο ''καινούργιο κορίτσι '' και όλοι μιλούσαν για αυτήν . Μέσα της προσευχόταν να τέλειωνε αυτό και να είναι απλά μια αόρατη φιγούρα . Όλες αυτές τις μέρες ήταν δύσκολες για εκείνη , σκεπτόταν συνεχώς την κολλητή της που είχε μέρες να επικοινωνήσουν. Φοβόταν πως θα χάνονταν ... αλλά οι πραγματικές φίλιες λένε πως μένουν για μια ολόκληρη ζωή. Στο σχολειό ήταν συνεχώς μονή της κοιτώντας σαν χαμένο κουτάβι γύρω της . Τελειώνοντας πλέον και η πέμπτη  ώρα μαθήματος μάζεψε τα πράγματα της και βγήκε από την αίθουσα . Μην προσέχοντας όμως έπεσε πάνω σε ένα δυνατό στέρνο με αποτέλεσμα να της πέσουν κάτω τα βιβλία της . Αναθεμάτισε την τύχη της από μέσα της και έσκυψε αμέσως να μαζέψει αυτά που είχαν πέσει . Την ιδία στιγμή έσκυψε και ο υπεύθυνος όλο αυτού για να την βοηθήσει . Συκοντας ταυτόχρονα και οι δυο το κεφάλι τους ήρθαν αντιμέτωποι πρόσωπο με πρόσωπο . Οι ματιές τους είχαν κλειδώσει χαρίζοντας στην Μια ζεστασιά που δεν είχε ξανά νιώσει . Ο άγνωστος της χάρισε ένα γλυκό χαμόγελο και όρθιος πλέον την βοήθησε να σταθεί και αυτή .

-Είσαι η καινούργια ε; Συγγνώμη γι' αυτό. Είπε με ένα σαγηνευτικό χαμόγελο.

-Δεν πειράζει , είμαι η Μια . Σύστησε τον εαυτό της , ανταποδίδοντας ένα αμήχανο χαμόγελο .

- Στεφαν ... απάντησε και αυτός , κοιτώντας την επίμονα κάνοντας την να κοκκινίσει.

- Θα ήθελες να έρθεις στην παρέα μου ; Είμαι σίγουρος πως θα σε συμπαθήσουν , είναι καλά παιδιά πίστεψε με .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 22, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

To Κυνηγητό της σκιάςWhere stories live. Discover now