Home , sweet home

44 12 6
                                    


-Μαμά αυτό που μου ζητάς είναι τρελό !! είπε φωνάζοντας στην μητέρα της.

Από το πρωί που της έχει ανακοινώσει τα δυσάρεστα νέα , δεν είχε σταματήσει να κλαίει και να εκλιπαρεί την μητέρα της πως υπάρχει άλλη λύση.

-Χρυσό μου παιδί , μόνο αυτός ο τρόπος υπάρχει . Ξέρω είναι δύσκολο αυτό που σου ζητώ , αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς , σε παρακαλώ μην το κάνεις πιο δύσκολο . Είπε η μητέρα της και την πηρέ στην αγκαλιά της .

Την προηγούμενη νύχτα εφόσον πήγαν σε αυτό τον οικογενειακό φίλο , είχαν να συζητήσουν ένα σοβαρό θέμα . Το δάνειο που είχαν κάνει πριν χρόνια μεγάλωνε περισσότερο με αποτέλεσμα η τράπεζα να τους ζήτηση έξωση από το σπίτι τους. Οι επιλογές τους ήταν ελάχιστες και εφόσον δεν είχαν άλλη επιλογή, πήγαν να ζητήσουν την συμβουλή του. Μην μπορώντας να τους βοηθήσει , η λύση ήταν μια . Να πάνε σε άλλη πόλη όπου εκεί έμενε η γιαγιά της Μίας . Έτσι πλέον καληνυχτίζοντας τον συγγενή τους , πήραν τον δρόμο της επιστροφής , σκεφτόμενοι πως θα μπορέσουν να πουν αυτό το πράγμα στην Μια , γνωρίζοντας πως η μικρή αγαπαει πολύ αυτή την πόλη και δύσκολα θα δεχόταν το γεγονός να εγκαταλείψει όλα αυτά τα όποια είχε κτίσει σε αυτήν .

-Μαμά , σε παρακαλώ , μπορούμε να ζητήσουμε βοήθεια να μείνουμε στης Alex. Tουλάχιστον για λίγες μέρες. Προσπάθησε να βρει άλλη μια λύση .

-Μία!! Αυτό δεν γίνεται και το ξέρεις καλά , δεν είναι σωστό , έχουν και δικια τους οικογένεια να κοιτάξουν οι άνθρωποι . Μάλωσε την κόρη της , βλέποντας πως δεν συμμορφώνεται .

Γινοντας όλο αυτό το σκηνικό , στην πόρτα του δωματίου της εμφανίστηκε ο πατέρας της . Βλέποντας τον είχε λυγίσει περισσότερο , κάνοντας τα γαλάζια μάτια της να φαίνονται σαν πολύτιμα σμαράγδια από τα δάκρυα. Ο πατέρας της παίρνοντας την στην αγκαλιά του χάιδεψε τα χρυσαφένια της μαλλιά για να την παρηγορήσει. Παραιτώντας πλέον τις προσπάθειες η Μια , είχε αποδεχτεί το γεγονός .

-Ποτέ φεύγουμε ; Ρώτησε με περιέργεια η Μια .

Οι γονείς της κοιτάχθηκαν και η μητέρα της χαμήλωσε το πρόσωπο της.

-Απόψε , καλό είναι να αρχίσεις να πακετάρεις το πράγματα σου . Είπε ο πατέρας της , για να βγάλει από την δύσκολη θέση την γυναίκα του.

-Τιι ; Mιλατε σοβαρά ; Η Alex ; Πότε θα προλάβω να την αποχαιρετίσω ; Είπε έξαλλα το κορίτσι . Δεν μπορούσε να παραδεχτεί το γεγονός πως της το είπαν τόσο αργά , πως δεν θα προλάβει να το πει στην κολλητή της .

To Κυνηγητό της σκιάςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant