Μia

70 14 9
                                    

2016

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

2016

England, Leicester

________________________________________________________________________________-


Ο ήλιος πέρναγε από το ελάχιστο άνοιγμα της κουρτίνας με αποτέλεσμα να δίνει φώς στα όμορφα χαρακτηριστικά της Μιας. Η ηλιαχτίδα χάιδευε τρυφερά το ανοιχτόχρωμο χρώμα στην επιδερμίδα της. Ακούγοντας το γλυκό της χασμουρητό καταλάβαινες πως ήταν ήδη ξύπνια. Άνοιξε τα μάτια της . Γαλάζια, απόχρωση της θάλασσας. Κάθε φορά που την κοίταζε κάποιος χάνονταν από την όψη τους.

Όρθια πλέον θα έπρεπε να ετοιμαστεί για την καθημερινή της ρουτίνα. Περπάτησε μέχρι την πόρτα . Γύρισε το κρύο πόμολο και μετακινήθηκε έξω από τον μπάνιο. Μπήκε μέσα. Άφησε τα ρούχα της να κυλήσουν κάτω στο πάτωμα και εφάρμοσε το ζεστό νερό για να κάνει το πρωινό της μπάνιο. Η επαφή του νερού, έκανε τα κύτταρα του σώματος της να χαλαρώσουν . Η οσμή της βανίλιας που πρόσδιδε το αρωματικό ήταν εξαιρετική. Μπορούσε να μείνει για πολλές ώρες εκεί μέσα αλλά οι υποχρεώσεις της δεν τις αφήναν περισσότερα όρια. Κλείνοντας το νερό , κάλυψε το κορμί της με την άσπρη πετσέτα και προχώρησε πίσω στο υπνοδωμάτιο της.

Ανοίγοντας την ντουλάπα της πηρέ ένα σκισμένο jean και μια μαύρη απλή φανέλα. Τα συνδύασε με τα μαύρα αθλητικά της παπούτσια και ήταν πλέον έτοιμη . Κοίταξε το είδωλο της στο καθρέφτη. Μια ψιλόλιγνη φιγούρα διαγραφόταν . Ασχέτως με το απλό ντύσιμο, της άρεσε η εικόνα που έβλεπε . Τα χρυσαφένια μαλλιά της έπεφταν ατημέλητα στην πλάτη της κολακεύοντας το όλο παρουσιαστικό.

Κατεβαίνοντας πλέον τα σκαλιά με προορισμό την κουζίνα είδε την μητέρα της να της φτιάχνει πρωινό.

-Καλημέρα γλυκιά μου , πως είσαι ; είπε η μητέρα της και την έβαλε στην αγκαλιά της .

-Μια χαρά μητέρα. Απάντησε το 16χρονο κορίτσι. Κάθισε σε μια καρέκλα και άρχισε να τρώει το πρωινό της.

To Κυνηγητό της σκιάςOnde histórias criam vida. Descubra agora