"Sevmek suç 'sa cezam idam olsun, cezam idam'sa celladım sevdiğim olsun, celladım sevdiğimse adı....Olsun, eğer sevmiyorsam ölümüm elinden olsun."
Sevmek ölmektir bence , bende sevmiştim ama ölmeden önce.
Evet arkadaşlar şu andan itibaren hikaye mize başlayacağız lütfen yorum yapmayı unutmayalım ona göre hikayeyi devam ettireceğim şimdiden teşekkürler.
Merhaba benim adım cansu 17 yaşındayım cıvıl cıvıl çok eğlenceli olduğumu düşünüyorum.
Sabah erkenden kalktım çünkü bugün lisemiz'de üniversite öğrencileri konser verecek evet bildiniz çok ama çok heyecanlıyım .şimdi giyinip kuaföre gidicem tabiki onların karşısında güzel olmam gerek dimi ama ha ama öncelikle kelebeğime yani sudeme mesaj atmam lazım da acaba telefonu nerelere koydum yine kim bilir... hah buldum ayak ucumdaymis bu telefonun burda ne işi var merak ediyorum dogrusu.Neyse atalım bakalim.Kelebeğim👤
"Kelebeğim kalktın mı"
Kelebeğim kişisinden
" Kalktım canısı hazırlandım bile kuaförde buluşuyoruz dimi."
Kelebeğim👤
" Evet duş aliyim geliyorum bende"
Kelebeğim kişisi den
"Tamam canısı öptüm bays"
Hemen duşa girip dolabın önüne geçtim.10dk düşünmüş olma ihtimalim yüksek ve karar verdim omuzları açık siyah büstiyerimi ve siyah diz üstü deri eteğimde karar kıldım altınada siyah spor ayakabılarimi giydim neden spor ?
Çünkü topuklu giymeyi pek sevmiyorum onlarla rahat değilim böyle iyi.Giyinip kendime aynada bi baktım tabiki taş gibiydim.
1.70 boyum, siyah belime kadar gelen saçlarım , pürüzsüz cildimle çok cici bi kızim.
Neyse kendimden çok bahsetim hazirlaninca aşağıya indim annem kahvaltı hazırlıyordu masanın üstünden zeytin alıp annemin yanağına öpücük kondurdum annemin sormasina fırsat vermeden çok acelem var diyip çıktım .Sude ile buluşmamiza 20dk vardı geç kalıcaktim.Koşa koşa otobüs durağına gittim otobüse binip kulaklıkla müzik dinlemeye başladım.
20dk sonra kuaför ün sokağının başındaydım bir yandan koşup diğer yandan telefon ile uğraşırken birisine çarpıp yere düştüm. Çarptığım kişi bana elini uzattı kızgın olduğum için elini ittim.
Çocuk yere sağ dizini dayayıp bana baktı yüzünde gıcık bir gülümseme vardı ben ise ona kızgın emoji yapıp baktim .
-Pardon özür dilerim.(beni kaldırırken)
-Ya kör müsün önüne baksana.(dedim)
-Farkındamısın bilmem ama sen bana çarptin.
-(tabi ben kıpkırmızı oldum.Ama her türlü kendimi haklı çıkarma taraftarıydı m.) Çok bilmiş o zaman sende önümden çekilseydin.
-Tamam tamam relax .
(diyip yerdeki eşyalarimi toplamaya başladı ve hepsini elime verdi. Sanırım yere onunda telefonu düşmüştü alıp cebine koydu.)
-Bir daha karşılaşmamamk üzre.
-Peki tm .
Diyip ayrıldık ben kuoföre o yoluna gitti.içeri girdiğimde çoktan Sude saçını yaptırmış camdan beni izlerken buldum. Tabi dururmu hemen yanıma gelip beni sorguya çekti bende o arada hem saçımı yaptırıp hem de ona olanları anlattım .
Anında aşk senaryosu yazdı .
-Kızım sende müthiş bir gelecek görüyorum kesinlikle senarist filan olursun valla bak.
-He canım he sen kaç bakalım.
-Kes sesini de ben hazırım. Hadi çıkalım.
-İyi tamam .
Şöyle bir dönüp kelebeğim nasılım dedim.
-(yüzünde beni beğenmiş ifadesiyle)fıstık gibisin fıstık.dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SuÇ Payıma Düşerse
RandomKlasik bir çarpışma sonucu elde edilen büyük bir aşk hikayesi sizi de cezbedeceğini düşünüyorum .👉💑👈