Cansu nün görüşünden
Eve girdiğimde bizimkiler uyumuştu hemen gîdip duş aldım saçlarımı tarayıp Tavşanlı pijamalarimi giydim kendimi yatağın kaldırma kuvvetine bıraktım tavana bakarak serdarı düşündüm ama tabi bu anlığına neden mi , söyliyim iç sesim kızım sen aşık mı oluyon yoksa diyince iç sesime saçmalama ben aşık falan değilim hem ben aşka inanmıyorum bu kere . Diyince iç sesim tabi tabi diye karşılık verdi. Bende aldırış etmeden yatağıma yattiğim gibi uyudum.
Sabah kalktığımda telefonu bulmak için binbir zorluk atlattım bide baktım ki benim telefonum değil tabi ben bi şok telefonu kurcalamaya başladım resimlere girince serdarı görmem bir oldu tabi . Yüzümde komik bu gülümseme oluştu. Neden çünkü aklıma harika bir fikir geldi . İç sesim kızım manyak mısın çocuğun telefonunu karıştırıp durmasana ha ayrıca o kafandaki fikride yapma sakın . Diyişine aldırış etmeden telefonun kurcalanmadik yerini bırakmayarak rehberine çarpıştığım kız diye numaramı yazdım îsim birazcık tuhaf olmuş olabilir ama elden ne gelir dimi canısı. Birinin onun telefonunu aradîğîni gördüm AA bu benim numaram diyip açmam bir oldu.
-Alo cansu.
-Merhaba Serdar
(ikimiz gülerek aynı anda)
-Telefonlar karışmış.
-Telefonlar karışmış.Demesi bir oldu Serdar..
-İstersen rüzgar cafe de buluşup telefonları değiştirelim.
-Tamam olur saat kaçta?
-11.30 uygunmu?
-tabi ozaman bir saat sonra oradayım.
-Tamam görüşürüz.
-Tamam bays.
Diyip telefonu kapattım dolabın kapaklarını açıp ne giyeceğime karar verdim beyaz pantolon üstünde güzel bişey buldum ve dolabı kapattım.
Fotoğraftakileri giyinip saçlarımı da tarayıp aynanın karşısına geçtim.Makyaj yada düzleştirici vb.kulanmadiğim için doğal halimle aşağı indim.
Annem kahvaltıyı çoktan hazırlamış beni bekliyordu.ha bu arada ailemiz 4 kişilik bir aile çekirdek aileyiz binevi
Babam yurt dışındaki moda sektörü ile ilgileniyor. annem de burada ki holdinkle ilgileniyor. Ha bi de uyuz ispiyoncu bi kardeşim var erkek benden 3 yaş küçük oda zaten kendi aleminde takılıyor . Bana gelince kolejde okuyorum bu sene son senem
Onun için üniversiteye hazırlık yapıyorum bende babam gibi moda tasarım stilist bölümünü okuyacağım sonrada zaten. Babamın şirketinde çalışacağım.Hayatım boyunca herşeyi onun için yaptım guvencini kazanmak için ama artık ne kadar sağladığına bağlı bilmiyorum.
Kahvaltımı yapıp serdarla buluşma yerine geldim cam kenarından 2.masada beni bekliyordu selam laşıp yerime oturdum.
-(serdar)şey ne içersin.
-(Bende) orta şekerli Türk kahvesi alabilirim.
-(Serdar)garson bize 2 tane orta şekerli Türk kahvesi.
Allah'ım çocuk çok yakışıklı ya ölcem şimdi .
-Dün gece adamı iyi benzettin tebrik ederim
-Teşekürler
-Nerden öğrendin böyle dövüşmeyi?
-Eski sevgilimden
-Hım ayrıldınız yani
-Evet aynen öyle , bu konuyu kapatsak.
-Tabi nasıl istersen
Biraz daha havadan sudan konuşup kalktık ben sudenin yanına gitmek üzere yola çıktım. Bugün cumartesi olması güzel en azından dünkü yorgunluğumu atarım.
Kulaklıkları takıp Merve Özbey in Allah'a emanet ol adlı parçasını dinleyerek sudelere gitmek için otobüse bindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SuÇ Payıma Düşerse
RandomKlasik bir çarpışma sonucu elde edilen büyük bir aşk hikayesi sizi de cezbedeceğini düşünüyorum .👉💑👈