manyagin biri

1 0 2
                                    

Sudelere vardim biraz takıldık sonra da eve döndüm.ne de olsa yarın okul var öyle degilmi odamin ortasında bulunan yatağın yumuşak kollarına bırakıp uyudum.

Sabahın o güzel güneşi odamı aydınlatırken gözlerimi kırparak açtım nedense icim de Bı mutluluk vardı.kalkip Kahvaltıyı hazırlamak için aşağı indim evett Annem çalıştığı için buna mecburum hizmetçi Tutalım diyorum neymiş düzgün iş  yapmiyolarmis aman boşversene of neyse yine iç sesimle tartisiyorum.

Kahvaltımı hazırladım bir güzel yedim kardeşim aşağıya indiğinde geç kaldım okulda yerim diyerek uçtu ğitti.

Mutfakta işlerim bitince yukarı çıkıp formalarimi giyindim eteğim baya kısaydı ama çok dert etmiyorum nasılsa son Senem sonra ver elini üniversite.

Evden çıkıp okula gittim . Sınıfta kimse yoktu fırsat bu fırsat diyip en arka sıraya geçtim kolarimi sıranın üstüne gerip kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Bı sure sonra sınıfta sesler duydum.
Ama çok da umursamadim.
Tuğçe yanındaki kişiye (artık kimse)

-Knk naptın bulabildinmi sevgili filan.

-Yok knk ya nerde.

Tuğçe benim yanıma oturup

-Bak bu arkadaşımızda boşta .Dedi

Bende kafamı kaldırıp noluyo bakışı attım.

-Tugce neden baksediyorsun ya.

-Kizim bak bu benim knkm osman oda sen ğibi boşta dusunurmusunuz.

-Ya bı git.

Hoca derse girince herkes yerine oturdu benim yanim boştu ve o osman denen çocuk on sramda oturuyordu . Okulda telefon serbest ti telefonuma baktığımda mesaj geldiğini farkettim.hemen açıp baktım.bi numara ama kim olduğunu bilmiyorum bana selam yazmış ti.
Gözü m Tuğçe ye kaydı el hareketleriyle bı konusun hareketi yapıyordu .

Ah tanrım bu kız numaramı o çocuğa mı vermişti ama of yani insan bı sorar.

SuÇ Payıma DüşerseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin