Birbirimize övgüler yağdırdıktan sonra okula gitmek için yol aldık.
Otobüs durağı uzak gelince en iyisi
Taksiyle gitmektir diyip taksi ye bindik.Okula vardığımızda nerdeyse herkes bize bakıyordu.Tabi biz umursamadan bahçedeki yerimiz aldık etrafa baktığımda bizim sınıf ortalıkta yoktu onlara bakındığımızda kuliste olduklarını gördük ela ya
-Ne oluyor niye herkes burda.
-(ela) size gösteri hazırladık (dediğinde şaşırdım açıkçası)
-Peki neden
-(ela)Sude ye doğum günü sürprizi yapıcaz .dedi.
-Ciddi misin ben onu unuttum ya of of
-(ela) insan en sevdiği arkadaşının doğum gününü unuturmu ama ya .Tamam artık neyse sen onu oyaları biz de hazirlanalim tamamını
-Tamam ozaman ben onu dışarı çıkarırım.
Hala aklım almıyor nasıl böyle bîşeyi unuturum ki of neyse artık yapıcak bişey yok sonra telafi ederim.Düşüne düşüne giderken yine birine çarptım
Yani ben kendimi artık ne yaptım bilmiyorum.karşımdaki kişinin yüzüne baktığımda sabah çarptiğim kişi olduğunu anladım.Gözlerini benim gözlerime diktiğinde çok tuhaf hissettim.Onun gözleri gri di.Çocuğu iyice süzdükten sonra tabi ben dururmuyum başladım yine suçu ona atmaya.
-Ya sen niye hep benim karşıma çıkıyorsun ki..
-Pardon ama bence sen benim karşıma çıkıyorsun.
Dediğinde ben onun yanından cevap vermeden geçip koydorda hızlı adımlarla yürümeye başladım.
Konser başlamıştı deli gibi dans ediyorduk ki birde baktım gitarı çalan o çocuk ama baya tatlı görünüyordu doğrusu . Kızım kendine gel hayırdır dedim resmen kendi kendime konuşuyorum ya neyse onlar şarkılarını bitirince bizim sınıf çıktı sahneye tabi Sude beni dürtüp durdu.
Sonra bizim sınıf ellerindeki kartonlari birer birer ters çevirdiler.
Birleştirince iyi ki doğdun Sude yazıyordu gerçekten güzeldi sonra sağdan 4 katlı bir pasta getirdiler .
Sude ye baktığımda ağlıyordu ah canım benim ya çok duygulanmış benim güzel arkadaşım. Sude mumları üfleyince herkes alkışlamaya başladı cidden çok güzeldi Sude boynuma sarıldı canım arkadaşlarım diyeceken doğum günün kutlu olsun güzel kankam benim diyip tekrar sarildik.
Sarılma Faslı bitince herkes eve dağıldı.Sude yi kuzenleri alıp gitti bende çağırdılar ama yorgunum diyip redettim.Evin yolunu tuttum yolda giderken o çocuk arabası ile yanaştı .
-Atla gideceğin yere kadar bırakayım.
-Hayır istemiyorum .
-Sen bilirsin geceleri burası ıssız olur bak karışmam.
-Of tamam.
Diyip arabaya bindim.elini uzattı...
-Merhaba ben Serdar .
-Bende cansu.
-Tanıştigimiza memnun oldum. Her ne kadar kötü anlarda karşılassak bile.
-Öyle bende memnun oldum .Senin bizim okulda ne işin var ki.üniversiteli falan mısın?
- yok hayır sizin okula yeni geldim.12.sınıfım bugün gitaristleri hastalandığı için birisini aradılar bende ben calarim diyip dahil oldum.
-Hımm tebrik ederim güzel çaldın.
-Senden iltifat duymak hoşmuş.
Diyince tabi ben bu kızardım.
Zaten yolu tarif edip başkada hiç birşey konuşmadan evin sokağının başına vardım.arabadan teşekürler diyip indim sokakta yürümeye başladım arkamdan bu ses geldi dönüp bakınca birkaç serhoş bana doğru geliyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SuÇ Payıma Düşerse
عشوائيKlasik bir çarpışma sonucu elde edilen büyük bir aşk hikayesi sizi de cezbedeceğini düşünüyorum .👉💑👈