Brok çok iyi biriydi ama karısı Daniela ve kızı Sandy hiç öyle değildi 4 ay olmuştu.
Birgün Sevde ile Sandy her zamanki akşam yemeği saatinde az bir koyun etiyle karinlarini doyuruyorlardı. Karnı her zaman aç ve Sevde ile uğraşmayı huy edinmiş Sandy, yine kıza sataşmaya başladı. Onun saçlarıyla oynuyor kulaklarinı yukarı aşağı oynatiyordu aşağılayıcı sözler de söylüyordu ne kadar kışkırtmaya çalışsa da Sevdeyi kızdırmayı başaramadı.
Sonunda can sıkıcı konulara girmeyi de ihmal etmedi Sandy ''Hey, annesi tarafindan terk edilmiş kişi, annen nasıl? " diye sordu yılışarak.
''Annem gelicek benim, bana kıyamaz o, onun hakkında ileri geri konuşayım deme sakın! " diye sert çıktı Sevde.
Ailesinden yediği damga sonrası sevde çok olgunlaşmış dili baya uzamıştı.
Ama Sandy durmadı Sevdenin ağlayacağıni hissettiğinden sözlerinde devam ederek ''hey zavallı neden bıraktı senin annen?'' Diye sordu.
Sevde hiddetli hiddetli soluyarak ''Kederinden bıraktı ama gelecek!'' Dedi.
Sandy, Sevdenin gözlerindeki yaşı görünce sevinerek ''Vah zavallı, vah zavallı yavrucak!" Diyerek onunla dalga geçmeye başladı. Sonra da "Durup dururken neden sulu göz oldun be" dedi.
Sevde güçlenerek "Merak etme senin yüzünden değil, üstelik göz yaşlarım seni ilgilendirmez. Hem artık yeter! Bir daha da annem hakkında lâf söyleyeyim deme sakın! " dedi.
Sandy "Terkedilmiş?, haddini bil! Şuna bak hele. Bana emretmeye kalkıyor bir de! Sanki anası saygın biriymiş gibi. Gerçi sende öyle olmadığını bilirsin ya!"
Sandy, başını manalı manalı sallayarak "Senin için çok üzülüyoruz. Inan. Ama artık senin de bilmen gerek: Senin annen kötü bir kadınmış."
Sevde birden başını sallayarak sordu "Ne dedin? Ne dedin sen?" Diye bağırdı. Öfkesinden çılgına dönen Sevde, yerinden fırladığı gibi masaları sandalyeleri devirerek Sandy'in üstüne çullanıp yapıştı. Bütün öfkesini bitirdiği yumruğu ile onu yere serdi.
Bir dakika öncesine kadar susmustu Sevde taa ki Sandy'in annesine kötü diyene kadar.
Sevde'nin dibine kıvrılmış korkak eziyetçi Sandy, hüngür hüngür ağlayarak bağırmaya başladı "Beni öldürecek imdat!"
Brok ile Daniela koşarak geldiler.
Daniela olanca gücüyle Sevdeyi sıkarak "Seni gidi terbiyesiz utanmaz! Seni nankör seni" diyerek bir yandan ona vuruyor bir yandan da çığlığı basıyordu. Daniela kızın dedikleri yetmiyormuş gibi çocuğun yüzünü tırmalamaya başladı. Sandy yerinden kalkarak zavallıyı tekmelemeye koyuldu. Bayan brok geldi ikisinin Sevdeye karşı saldırısını görünce kendinden geçti. Sandy ile Daniela Sevdeyi bodruma kilitlediler Sevde, onlara yenilmişti ama asla yılmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİSKOPAT KIZ
ActionSevdenin tam olarak normal bir insan beynini kullanamıyor olması ailesinden gördüğü baskı çevresinden gördüğü eziyet ettiği kavgalar ve bulaştığı işler sizce normal mi ? Kimsenin bu kitabı okuduktan sonra yapmaması gereken hareketler kimsenin başına...