7. Bölüm

92 6 0
                                    

Sevde 3 haftadır o kızı annesinin ona nasıl davrandığını düşünüyordu çok özlemişti annesi ne yapsa kabul ederdi Sevde bugün gidecekti kararlıydı. Yalnız içinde bir burukluk vardı kalbi acımaya başladı.  Ayakkabını giyip çıktı evden zile bastı kapıyı açan olmadı komşuları Sevdeyi gördü ''Sevde annen öldü.'' Bu cümle hiçde kolay bir cümle değildi komşu konuşmasına devam etti.
''Sana bir mektup bıraktı seni çok sevdiğini asla üzülmemesini söyledi'' dedi.
Sevdenin bacaklarının titrediği çok bariz belliydi.
Ancak sevde okuma yazma bilmiyordu. Birine bu mektupta ne yazdığını sordu
Mektupta şöyle yazıyordu
"Birtanecik kızım. Sana ne yapsam beni affetmezsin sana çok kötülük yaptım ama şunu bilki hergün sana vurduğum günü düşünüyor kendime lanet ediyordum hergün özlemini çekiyordum güzel kızım bunu yazmadan önce oturduğun yere geldim annem ama beni sana gostermediler cok direndim çok ağladım ana yüreği ya buraya geleceğini biliyorum kızım komşu sana üzülme dediğimi söylemiştir.  Sakın üzülme ben yanındayım annem. Seni ne kadar sahiplenemesem de seninleyim. Biliyormusun benim neden 1 gözümün olmadığını ? Sen 2 yaşındayken dayınla kaza geçirmiştin dayın vefat etti. Seninde gözün görmez olmuştu ana yüreği ya annem hiç düşünmeden verdim gözümü seni sevdiğini hiçbir zaman belli etmeyen ama cok seven annenim ben. O gördüğün kız sana çok benziyordu dayanamadım sarıldım evime aldım senin özlemini böyle giderdim. Ben yokken babanı sev bu mektubu babana göster kızım sizi cok seviyorum.  Hakkınızı helal edin bitanelerim. "  bunu Sevdeye okuyan kişi çok duygulanmıştı. Sevde hiç bitmeyecek sanıyordu bayıldı bayılacaktı eli ayağı titriyor nefes alamıyordu son kez mahallesine baktı koşarak ve beyninden sanki  kaynar ateş süzülüyorcasına eve gitti. Dayanamıyordu.

         PİSKOPAT KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin