Kara gün

7 4 0
                                    

Gözlerim kapatmıştım
İçeri giren kisi zayıftı ama gelen kisi bir kadındı ondan yardım isteyebilirsdim .
Kadın siyahlar icindeydi üstünde deriden tayt ve bir derl ceket vardı
Altındaki çizmeleri de tam uyumu ysksalamıs tarzı vardı.

Ben gözlerimi açtığım an bana döndü

: lütfen bana yardım et adının kerem oldugunu bildiğim kisi beni buraya getirdi lütfen kurtulmama yardım et.

Kadın: sana yardım edemem tatlım kerem benim kardeşim ,  babam ne derse o ( alaycı bir gülüş atmıştı) 

: babanmı baban la ne alakam var ki benim dedim

Kadın: benim babamı yıllar önce hapise atmış senin baban üstelik  annemi öldürmüş bu yüzden seni ben hic kurtarmak istemiyorum kapiş

Yine bir sinsi gülüş  vardı yüzünde 

Kapıdan dısarıya kafasını uzatmıstı
Ne istiyorlardı benden babamın yaptıgı seyi neden benden çıkartıyorlar aklım almıyordu .

Keremle beraber kadında iceri girmişti. 

Kadın kereme sinsi bir bakış attı sonra bana da aynı bakışı attıp odadan cıktı.
Kereme baktığımda dışardan iyi birine benziyor du ama aslında onun yaptıklarını bildiğim icin bana artık oyle gelmiyordu ama yabancı biri onu tanımayan biri görse oyle zanetip hemen inanırlar dı.

Kalbim çok hızlı atmaya baslamısdı
Kerem üstündeki derl ceketi çıkartmıştı
Ardından yanıma gelip beni süzdü  benim kafam yerdeydi onun o pis yüzüne yakından bakmak istemiyor dum .

Eliyle kavradığı çenemi zorla yerden kaldırdı kafamı ve sonra gözlerimin icine baktı
Kötü  birinin yüzü ve gözleri böyle olabilirmiydiki.
İnanamadım gözlerime ama bu sonucu değiştirmez di o hala kötü  biriydi .

İçimde ona karşı birseyler var gibiydi ama ney bilmiyordum ve onda birseyler olduğunu hissediyor dum.

Aniden blr atak yaptı bana karsı ellerinin bedenimde gezdiğini hisettim ,hisettigim an ona ağzıma almadığım küfürleri ettim ve yuzune tükürdüm bunlara kızmış olduğu  her sekilde belliydi ve yüzüme bir tokat attı elide baya ağı  ağırdı.
O an kendimden geçmişim uyandığımda üstümde hic birsey yoktu ve ve o bana çok iğrenç şeyler yapmışın isini halletmiş ve üstünü glyiniyordu
Ellerlm acıkdı hemen üstüme bir örtüyü çektim  .

: bunu neden yaptın alçak herif,ser*fsiz

Kerem : baban bunu anneme neden yaptıysa bende ondan bunu sana yaptım dedi  .

: babamı ne diyosun sen be iftira atma babama benim babam böyle  bir pis seyi asla yapmaz.

Kerem: sen öyle san bebeğim baban once anneme bu pisliği yapıp sonrada kafasına sıktı ama ben sana bunu yapmıycam bunla yasıyıcaksın dedi ve sinsi gülüşünü yüzüne takıp gitti .

İcimde fırtınalar esiyor ve babamın böyle  bisey yapmadığından emindim ama neden yapsınki kerem'in söyledikleri inandırıcı geliyordu 
Kafam karışık  ve bedenim kirlenmisti kendimden igreniyordum
Kafama sıkıp herseyi bitirmek istiyordum.

Bir Seri Katilin Günlüğü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin