Beni o kötü rüyadan uyandıran
Simsiyaha boyanmış olan camdı
Yine o kucuk deliğinden ruzgar içeri usulca dalıyordu.
Uyandığımda terledigimi fark ettim .
Ellerimi harekt ettirdim ve iplerle baglı degildi.
İçimde buruk bir sevinç vardı ,
Ellerim çözülmüş ve kaçışım icin bir şans vardı.Kimse gelmeden çıkmam lazımdı burdan.
Üstüme giysilerimi geçirdim ve hemen dışarı çıkmak üzere kapıya yaklaştım .
Kapıyı açıp dışarı çıktığımda kimse ortalıklarda gözükmüyordu.
Hemen kaçıp gitmek istiyordum.Koridorda agır agır ilerliyordum bilmediğim bir yerden güvenli bir yere nasıl giderim bilmiyordum.
İlerlerken bir kisi koridordaki bir kapıdan çıkı verdi.
Ben gözümdeki hayallerimin kırılısını görürken karşımdaki kisi bana kaçmam icin isaret etti ve ardından şöyle dediGenç : kac burdan yoksa seni daha burdq tutucaklar .
Ama burdan degil arkadan çıkmamı söyledi.
: sana neden inanıyim ki
Genç : beni tehditle bu ise soktular yoksa ben böyle bir ise girmeyecek normal bir işte Ekmeğimi kazanacakdım ama bunlar tehtitle beni calıstırıyorlar
Tabi karşılığını veriyorlar ama ihtiyacım olmasa almam.: hmm peki saol.
Bana koridordaki yerleri tarif etti ve ben o tarlfe gore ilerleyecektim içimde kötü bir his vardı.
Ama o genç'e güven lmeliydim.Sonunda kapıya korkuylada olsa vardım .
Kapıyı acıp dısarı çıktığımda sanki etrafta büyük bir patlama olmuş da ışık milyonlarca ötedeki insan bile görebilirdl resmen.
Gözlerime ağrı girmistı.
Ne zamandan beridir o karanlık odada olmam yüzünden gözlerimin ışık görmesi gözlerimin agırmasına sebebiyet vermişti.Gözlerimin verdigi agrı basıma ağrı'da yapmıştı aynı anda.
Binadan çıkalı tam yarım saat olmus ama ancak daha ne yapacagıma karar verememiştim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Seri Katilin Günlüğü
Mystery / Thrillerkendinden cok emindi bu hayatta. ama er yada gec olucaklar ortaya cıkıcakı ki cıkdıda kimsenin umursamadığı kız nasıl olur da bir seri katil olabilirdi imkansız dı ama hic kimse baska bir kimsenin içindekini bilemez di............