S Jakubem se známe 2 týdny. A už to mezi námi svišti. Já ho prostě miluju.
Začali ho zajímat, jestli už jsem byla někdy v cizi zemi. 😂
,, No byla jsem v Londýně '' 😻
,, Aha a to vše? Nikdy ti nenapadlo jet za tím Johnem Greenem? Do Amerky? '' ptal se zvědavě. 😂
,, No uvažovala jsem ale je to daleko, a ani nevím jestli by mě to moje zdravý umožňilo. 😳''
,, No tak já jsem požádal tu stránku a ještě jsem s nimi mluvil osobně jestli by jsme mohli jet za ním do Ameriky, a oni mi řekli že to neni problém. Odlítáme za týden. '' řekl.
Já na něj koukala s otevřenou pusou, nemohla jsem tomu věřit.
,, Pane bože 😈 '' koukala jsem na něj.
,, Copak?? '' řekl s údivem.
,, Já ti děkuji 😊 miluju tě 😘 ''
Dal mi pusu a zopakoval mi to slovo co jsem řekla já.
,, Miluju tě 😘 ''
,, Já to řekla dřív '' zasmála jsem se. 😂
Musela jsem se sním pro dnešek rozloučit a připravit na to mamku že poletime do Ameriky do Las Angeles
Ale taky se budeme muset domluvit s Paní doktorkou Marii aby mě umožnila a dovolila tam letět.
,, Mami? mám otázku? ''
,, Copak zlatíčko? '' řekla mi mamka.
,, Myslíš že bych mohla s Jakubem letět do Las Angeles? Do Ameriky? Za Johnem Greenem?
,, Zlato? Co to povídáš?
,, No jen se ptám? Abys mi to dovolila! ''
,, No jako matce 😃 se mi to líbí ale je tu jeden háček!''
,, Mami? Jaký! ''
,, No musíme se dohodnout s doktorkou Marii. ''
,, Dobře ale strašně moc tam chci mami. Mám na Johna Greena mám plno otázek na knížku Hvězdy nám nepřály. Ty víš jakou tu o rakovině. ''
,, Ano vím zítra pojedeme do nemocnice a zeptáme se doktorky. A tet už jdi spát 😴 zlato moje 💕 ''
,, Dobře mami 😘 dobrou ♥️ ''
Volám Kubovi že jsem to řekla mamce a ta s tím souhlasí jen ještě doktorka Marie.
,, Taky tě miluju 😘 '' řekl mi.
,, Já víc''😻
,, Chtěl bych tě vedle sebe ''
,, Já tebe taky ale už opravdu musím jít spát 😴. Tak dobrou lásko moje 💕.
,, Papa 😍 miluju strašně moc.DOUFÁM ŽE SE LÍBILO, A POKARCOVANI NEKDY.
ČTEŠ
Mích posledních 24 dní života. 💋
RomanceInspirovala jsem se knížkou a filmem Hvězdy nám nepřály 😍