Cesta do Los Angeles 🗽☁️✈️

15 1 0
                                    

Je 23.2.2015 a já se připravuji na veliké dobrodružství. Večer 🌃 odlítáme. Strašně moc se těším.
Je ráno 🌄 je krásný slunečný den. Volám Jakubovi
,, Lásko? Je to tu ten nejkrásnější den v mém životě ''
,, Ahoj miláčku 😘 pusť mě taky ke slovu''😻
,, Promiň broučku '' řekla jsem mu.
,, V pohodě lásko moje 💕 já vím že jsi šťastná 😁 ''
,, Ano jsem když jsem s tebou '' řekla jsem mu zamilovaná 💕
,, Za půl hodiny ke mě přijed musím ti něco ukázat! ''
,, A co? "
,, Překvapeni '' řekla mi s úsměvem.
,, Dobře jsem na cestě ''
,, A Emmo  dveře jsou otevřené. ''
,, Dobře 🆗 zatím pa 😘 ''
,, Papa" 😘
Jsem na cestě k a Jakubovi a já pořád nevím co mě chce ukázat, doufám že ne nějaký jeho úlovek 🎣 jako třeba pavouk, vůbec 🙅 je nesnáším. Mám z nich panickou   hrůzu, a hlavne z tich chlupatých a  dlouhonohých.
Zastavila jsem před jeho domem. Normálně jsem mela strach 😱 vylézt z auta.
Najednou mi zazvoní telefon. SMS.
,, Proč sedíš v tom autě, jen pojď pěkně dovnitř. Nic hrozného na tebe nečeká. "
Vešla jsem k němu do domu a bylo mi divne že jeho rodiče nejsou doma. Pokaždé když přijdu tam mě přivítají jako první.
Najednou vidím 👀 kocoura Olivera co se plazí po podlaze a mňouka. Jako kdyby mě říkal jdi dolů.
No věřte mi že se klepu jako malý ratlík který má strach z Americké dogy.
Ale řekla jsem si.
,, Jseš odvážná holka  jdi to rysknout"sla jsem po schodech.
Vzala jsem za kliku a v tu ránu na mě vyletěl balónek 🎈 a Kuba  a jeho rodiče křičí!!!!!
,, Překvapení 😲 ''
Byla jsem v šoku úplně jsem z toho stuhla. Dokud ke mě nepřišel Kuba  a řekl mě.
,, Přeju ti krásné narozeniny 🎉 a v ty Americe si to užijeme. ''
A jeho rodiče mi dali velký puget růží.
,, Jak víte že moje oblíbená barva růží je žlutá? ''
,, No Jakub  to drobet zjišťoval u tebe doma, na okně jsi měla žluté růže. ''
,, Aha no děkuji vám moc, ještě jedna otázka ❓ Kubo? já ti říkala kdy mám narozeniny? ''
,, To jsem zjistil v tvé peněžence na katričce pojišťovny. ''
,, Kubo ty můj šikulo. Miluju tě ''
,, Já tebe taky 😂 ''
Je včera a já sedím na letišti, na lavičce společně s mámou. Jakub  se šel někam podívat.
Pořád jsem přemýšlela jak ta Amerika 🌎 vůbec 🙅 vypadá.
,,Hlasime let 127 ''
,, To je náš mami? ''
,, Jo to je náš. Kuba už taky jde. ''
,, Jakube jedeme do Ameriky!! ''
,, Jooo pojď už. ''
Jsme na cestě do Amerky, tak dlouhá cesta. Už bych tam chtěla být. Je ráno 7:00 a my jsme v Americe v Los Angeles 🗽 ☁️ ✈️.

A JAK TAM BUDME 6 DNÍ POBÝVAT SE DOZVÍTE PŘÍŠTĚ.

Mích posledních 24 dní života. 💋Kde žijí příběhy. Začni objevovat