Město Andělu ✈️☁️🗽

12 1 0
                                    

Na letišti jsme nasedli do taxíku, projížděli jsme různými ulicemi. Doma jsem si hledala něco zajímavého o městě Los Angeles prý je to Město Andělu ✈️.
Jako první jsme si naplánovali jít na večeři do CBC Locals je to krásná restaurace v centru Los Angeles.

Dosli jsme do hotelu kde nás mamka musela zapsat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dosli jsme do hotelu kde nás mamka musela zapsat.
Hledala jsem co si vemu na sebe. Snad nic do města nemám. Mamka mi dala pod ruce taštičku ve které byli krásné žluté šaty s krajkou.
,,To je pro mě? ''  zeptala jsem se mamky.
,, Ano zlato, to je pro tebe k včerejším narozeninám 😁 "
,, Díky maminko moje milovaná."
Najednou slyším jak někdo klepe na dveře.
,, Dobrý den madam je Emma  připravena.? "
,, Páni Jakube  tobě to tak sluší. Kruci moje maskéra." říká mama celá dojatá když vyjdu z koupelny a postavim se vedle Jakuba 
,, Vy jste tak roztomilí. "
Dáme si pusu.
Mamka celá červená, a tak aby ji to nebylo líto ji každý z jedné strany dáme pusu na tvář, na rozloučenou.
Než jsme dosli do restaurace 🍴 byla mi velká zima ❄ ale nechťela jsem to projevovat.
,, Jsme tu! '' řekl Kuba.
,, Jo pojď už dovnitř nebo ti zmrznu.
Sedli jsme si ke stolu, a pan číšník nam nalil šampaňské.
Bylo úplně super. Mňam 😋
,, Mam vám přinést jídelny list nebo necháte tajemství šéf kuchaře.? ''
,, No tajemství šéf kuchaře, to zní dobře. ''
Čekali jsme co  nám to pan číšník prinese. Vidím jak nám nese krasne vonavy talíř rizota.
,, Mmm mnam, chci aby toto rizoto obživlo a já mohl vzít do Amsterdamu a oženit se sním,, řekl Jakub.
,, Jako vážně? "
,, Jo je to vynikající. ''!
,, To ano je boží"!
Po večeři jsme se šli procházet městem, bylo to prostě úžasné. Takové Město Andělu jsem ještě asi nikdy neviděla. Jo možná tak Londýn ale ten tak zajímvy není. Aspoň ne pro mě. 😂

Pokračovat budu příště. 😂

Mích posledních 24 dní života. 💋Kde žijí příběhy. Začni objevovat