MERHABA ARKADAŞLAR BEĞENECEĞİNİZİ UMARAK OKUYUP YORUM ATIP VE VOTELARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM MULTIMEDYADA MERT'İN RESMİ VE ŞARKI VAR OYUNCULARINDA İSMİ YAZLI İYİ OKUMALAR :)
Nehir : Yine mi karşıma çıktın ?!. Mert : Evet yine karşına çıktım !. Nehir : Ne söylemeye geldin ?!. Mert : Bana "Çok tatlısın" dedin ben aslında "Çok güzel bir kızsın" diye sana söylemicektim yolda bir kız gördüm aklıma o geldi içimden düşündüklerimi dışa yansıtmışım. Nehir : Ne tesadüf bende de aynısı oldu yolda çok tatlı bir erkekle karşılaştım içimden söyleyeceğime dışımdan söylemişim ama biliyor musun senin tatlı olmadığın kadar tatlıydı !. Nehir sınıfa gider. Hilal : Nehir gel benimle. Nehir : Nereye ?!. Hilal : Soru sormada gel !. Hilal Nehir'i bodrum katına indirir. Nehir : Neresi burası !. Tam o sırada Eylül çıkar. Eylül : Burası bodrum katı sayemde okulu geziyorsun. Nehir : Beni neden buraya getirdiniz ?!. Eylül : Konuşmamız gereken bir konu var. Nehir : Benim sizinle konuşacak bir konum yok. Eylül : Sana fikrini soran olmadı zaten evet başlıyorum ilk olarak Mert benim onu unut !. Nehir : Çok beklersiniz daha Mert benim biz birbirimizi seviyoruz !. Eylül : Sen Mert'i sevebilirsin ama Mert'in seni sevdiğinden bu kadar emin olma tatlım ben onun bir gecede aklını başından alabilirim !. Nehir : Alamazsın asla Mert senin gibi bir kızla birlikte olmaz !. Eylül : Ah küçük kız senin gibi biri için büyük laflar bunlar !. Nehir : Ben dediğimi dedim Mert asla seninle birlikte olmaz !. Eylül : O zaman seninle bir anlaşma yapalım !. Nehir : Ne anlaşması !. Eylül : Mert'in aklını başından alacağım ve o görüntüleri Hilal çekecek sana izleteceğiz işte o zaman belki Mert'in seni sevmediğini anlarsın !. Nehir : Tamam bence sen anlayacaksın seni sevmediğini !. Eylül : Göreceğiz !. Eylül Nehir'i iter ve Eylül ile Hilal sınıfa giderler. Lara Nehir'i çok merak etmiştir Eylül ve Hilal'i sınıfa giderken görürler. Lara : Nehir'i gördünüz mü ?!. Eylül : Hani şu ezik kızdan mı bahsediyorsun ha evet en son bodrum katındaydı !. Lara : Ne işi var bodrum katında !. Eylül : Git ona sor biz nereden bilelim öyle değil mi Hilal ?!. Hilal : Evet Eylül. İkisi birden gülerler. Lara bodrum katına gider. Nehir'i sandalyede otururken görür onun yanındaki sandalyeye oturur. Lara : Nehir napıyorsun burada ?!. Nehir : Beni buraya Eylül ve Hilal getirdi. Lara : Anlamıştım zaten onların getirdiğini !. Nehir :Eylül bana dedi ki "Mert benim onu unut" dedi bende "Çok beklersiniz daha Mert benim biz biribirimizi seviyoruz" dedim. O da "Sen Mert'i sevebilirsin ama Mert'in seni sevdiğinden bu kadar emin olma tatlım ben onun bir gecede aklını başından alabilirim" dedi. Bende "Alamazsın asla Mert senin gibi bir kızla birlikte olmaz " dedim. O da "Ah küçük kız senin gibi biri için büyük laflar bunlar " dedi. Ben de "Ben dediğimi dedim Mert asla seninle birlikte olmaz" dedim. O da "O zaman seninle bir anlaşma yapalım Mert'in aklını başından alacağım ve o görüntüleri Hilal çekecek sana izleteceğiz işte o zaman belki Mert'in seni sevmediğini anlarsın." dedi işte böyle !. Lara : Bakma sen bunlara Eylül'ün derdi Mert, Hilal'in derdi Yiğit ama sen Mert'i, ben de Yiğit'i onlara kaptırmayacağız anlaştık mı ?!. Nehir : Anlaştık. Lara : Bu arada hani sen Mert'e "Çok tatlısın" diye sana dememiştim demiştin sende bir karar ver Mert'i seviyor musun sevmiyor musun ?!. Nehir : Bilmiyorum hadi sınıfa gidelim !. Lara : Tamam. Nehir ve Lara sınıfa giderler. Okul biter. Nehir'de evine gider. Kapıyı çalar. Kapıyı annesi açar. Özge : Kızım hoşgeldin. Nehir : Hoşbulduk anne de senin işte olman gerekmiyor muydu ? Özge : Evet ama kızımın ilk günü nasıl geçmiş merak ediyodum ilk günün nasıl geçti ?!. Nehir annesine bir şey çaktırmaz. Nehir : Çok güzeldi anne Lara diye bir kızla tanıştım. Özge : Arkadaş bulmuşsun yani. Nehir : Evet. Özge : Hadi odana git bakalım !. Nehir : Tamam. Nehir odasına gider. Eylül ve Hilal yolda konuşuyorlardır. Hilal : Gerçekten de Mert'le birlikte olacak mısın Eylül ?!. Eylül : Evet o salak görsün bakalım Mert kimi seviyor !. Hilal : Tamam, Mert bu akşam evde yanlız bu akşam halledelim işi. Eylül : Tamam bu akşam bu iş tamam. Akşam olur. Eylül ve Hilal Mert'in evine gider.