Μεταμόρφωση

742 113 15
                                    


Όπως ακριβώς το είχε πει η βασίλισσα ,το φόρεμα βρισκόταν απλωμένο στο κρεβάτι και δίπλα του υπήρχαν κάποια αξεσουάρ για να επιλέξω. Ένα πανέμορφο μοβ φόρεμα με άνοιγμα στην πλάτη για τα φτερά . Ήταν μακρί με όμορφα σχέδια σαν αυτά που φοράνε οι πριγκίπισσσες.

 Ήταν μακρί με όμορφα σχέδια σαν αυτά που φοράνε οι πριγκίπισσσες

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αφού ντύθηκα άκουσα την πόρτα να χτυπά δυσταχτικά . Είναι δυνατόν να είναι ο Ντάνιελ ; Μα δεν είχα ετημαστεί ακόμα . " Δεσπινής Μακένζι η Βασίλισσα με έστειλε να σας χτενίσω και να σας βάψω για τον αποψινό χωρό . " Μπορείτε να περάσεται " είπα και η πόρτα άνοιξε φανερώνοντας το πρώσοπο που βρισκόταν πίσω της . Μια νεραιδα περίπου στην ηλικία μου . Το χρώμα που κυριαρχούσε πάνω της ήταν το κίτρινο και για κάποιο λόγο μου φαινόταν γνωστή . 

" Το όνομα μου είναι Εύα και είμαι στις υπηρεσίας δεσπινής ." είπε και υποκλήθηκε . Είναι η ιδέα μου η έχει όντος ένα ηλήθειο ηφάκι ; 

Κάθισα στην καρέκλα έχωντας αντικριστά μου τον καθρέφτη .Εκείνη πήγε από πίσω μου και έπιασε τα μαλλιά μου στα χέρια της . Εκείνη την στιγμή μια ανατριχίλα διαπέρασε τη ραχοκοκκαλιά μου και εκείνη χαμογέλασε ευγενικά . Δεν είμαι σίγουρη γιατί; Αλλά έχω την ακατανίκιτη επιθειμία να σβήσω αυτό το ηληθειο χαμόγελο από το προσωπο της . 

"Πως θα θέλατε να σας τα πιάσω ;"" Αφήνω πάνω σου την επιλογή"είπα και απλά χαλάρωσα . Σε μερικά λεπτά το μαλλί μου ήταν έτημο.

Αφού μου έκανε ένα απαλό μακιγιάζ ήμουν έτημη

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αφού μου έκανε ένα απαλό μακιγιάζ ήμουν έτημη . Κοίταξα την τελική εικόνα στον καθρεφτη και έμεινα άναυδη .Το πρόσωπο που εικονιζόταν στον καθρέφτη δεν είχε καμία σχέση με εμένα . Απέναντι μου στεκώταν μια πριγκίπισσα . Ήταν σαν ξαφνικά να μεταμορφώθηκα.

Η Εύα έκανε μια υποκληση και βγήκε από το δωμάτιο . Ακόμα πιστευώ ότι κάτι κρύβει αλλά θα κάτσω να το σκεφτώ αργότερα γιατί τώρα δυστιχώς ή ευτιχώς με περιμένει ένας χωρός .

Άκουσα τον ήχο της πόρτας για άλλη μια φορά και ο Ντάνιελ εισήλθε στο δωμάτιο ." Είσαι έτημη ;" ρώτησε χωρίς να μπεί στον κόπο να με κοιτάξει ." Έτσι νομίζω αλλά...." άφησα την πρόταση μετέωρη . " Τότε πάμε " είπε και επιτέλους με κοίταξε .

Το βλέμμα του κόλλισε για λίγα δευτερόλεπτα πάνω μου και ένοιωσα να κοκκίνιζω ολόκληρη. Ήταν τόσο όμορφος . Φορούσε ένα λευκό πουκάμισο και από κάτω ένα υφασμάτινο παντελόνι . Τα μαλλιά του ανακατωμένα έπεφταν στα πράσινα μάτια του και ένα ανεπέστιτο χαμόγελο χαραγμένο στα γεμάτα χείλη του .

 " Καλήτερα ννα πηγαίνουμαι " είπε σχεδον ψιθιριστά και άπλωσε το χέρι του προς το μέρος μου . Τοποθέτησα πάνω του το δικό μου χέρι και τον ακολούθησα προς την αίθουσα των δεξιώσεων . Αυτή θα είναι μια μεγάλη νύχτα .

My Handsome PrinceWhere stories live. Discover now