Πεπατουσαμε στα πέτρινα σοκάκια και η Εβατζελιν δεν έβαζε γλώσσα μέσα της . Μέσα σε λίγα λεπτά έμαθα όλο το οικογενειακό της δέντρο . Περίτο να πω πως δεν με ένοιαζε ούτε στο ελάχιστο .
Το μόνο πράγμα που μπορώ να πω πως μου κίνησε λιγάκι το ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως είναι ξαδέλφη με τον Ντομινίκ . Θα έλεγα πως είναι μια παράξενη σύμπτωση .
Το χωριό γύρω μας ήταν περιτριγυρισμένο με πράσινα φυτά που είχαν σκαρφαλώσει στα άδεια σπίτια . Τα προηγούμενα χρόνια τα σπίτια ήταν γεμάτα από ανθρώπους και όπου και να κοιτούσες έβλεπες την χαρά να ξεχιλίζει . Τώρα πια το χωριό δεν ξεπερνούσε τους 30 κατοίκους .
Ήταν μια απότομη αλλαγή για εμένα αφού είχα να πατήσω το πόδι μου εδώ , περισσότερο από 10 χρόνια .
Η φωνή της Εβατζελιν με έβγαλε από τις σκέψεις μου . " Τελικά πως σου φαίνεται το χωριό ;" ρώτησε . " Πώς να μου φανεί , δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο ." Απάντησα λακωνικά . " Εγώ πάλι το βρίσκω μαγευτικό . " απάντησε όλο χαρά .
Για άλλη μια φορά απάντησε χωρίς να την ρωτήσω . Έχεις αρχίσει να κακό μαθαίνεις κοριτσάκι .
" Έλα πάμε να σου δείξω την πλατία " είπε και με άρπαξε από το χέρι .
Με τραβολογουσε λες και ήμουν σκυλί . Να μου το θυμηθείτε θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα με αυτήν .
Σε περίπου 3 λεπτά ήμασταν εκεί . Μπροστά μου απλονώταν διαφορων ήδων γραφικά μαγαζακια και στην μέση θέσπωζε ένα συντριβάνι . Η βάση του ήταν από λαυξεμενη πέτρα που σηματιζε κάποια ιστορία ενώ στο πάνω μέρος το νερό έπεφτε με ορμή .
Πλησίασα καλητερα για να παρατηρήσω πιο προσεχτικά τα σχέδια στην βάση . Μπορούσα να διακρίνω τον κόσμο που είχα επισκεφτεί λίγες μέρες νωρίτερα .
Ένα ρυάκι , ένα ατελείωτο δάσος και στην μέση του το θεώρατο παλάτι . Ο χάρτης έδειχνε με κάθε λεπτομέρεια και άλλα κομμάτια του μαγικού αυτού βασιλείου όπως θεώρατα βουνά σπιλιες....φαινόταν να μην είχε τέλος .
Χωρίς να το σκεφτώ έβγαλα το κινητό από την τσέπη και φωτογραφισα τον χάρτη . Έπιασα τον εαυτό μου να χαϊδεύει το βραχιόλι με το φίδι και αμέσως απομάκρυνα το χέρι μου από εκεί . Μάλλον αυτό το μέρος με είχε αλλάξει περισσότερο από όσο νόμιζα .
" Εκπληκτικό έτσι ;" ρώτησε . Αρκέστηκα στο να κουνήσω το κεφάλι μου προς τα κάτω δείχνοντας έτσι πως συμφωνώ .
ESTÁS LEYENDO
My Handsome Prince
Fantasía-Προσεχε !!! Είπε και μου έδωσε το χέρι του για να μην πέσω . Τα μάτια μου συναντήθηκαν με τα πράσινα δικά του και ένιωσα ανίκανη να κάνω κάποιε κίνηση . Τα μαύρα ανακατεμένα μαλλιά του έπεφταν στο υπέροχο πρόσωπο του και το γοητευτικό χαμόγελο τ...