Πρέπει να την σώσω

635 96 6
                                    

Dominik-Daniel's pov


Δεν πρόλαβα να αντιδράσω . Την πήραν μακριά μου και δεν πρόλαβα να κάνω τίποτα . Είμαι κλειδωμένος στο δωμάτιο με δυο φρουρούς του Τσεσίρ πίσω από την πόρτα μου και η Μακ οδεύει προς την εκτέλεση της . Πρέπει κάτι να κάνω . Δεν μπορώ να την αφήσω να μου την πάρουν . Δεν θα παραδώσω τα όπλα τόσο εύκολα .

Άρχισα να βαράω με όλη μου την δύναμη την πόρτα και να ουρλιάζω να με ακούσουν αλλά ήταν μάταιο όλοι είχαν είδη πάει στην εκτέλεση . Υπήρχε μόνο ένα πράγμα που μου έμενε να κάνω αλλά δεν θα ήταν δύσκολο να πετύχει . Έπρεπε να βασιστώ στην συμπόνια που θα έδειχναν οι φρουροί .

"Αφού λοιπόν θέλετε να την σκοτώσετε κάντε το . Όμως οι συνέπιες θα είναι εικτρές . Δεν θα σας αφήσω να την πάρετε μακριά μου . Θα δώσω και εγώ λοιπόν ένα τέλος στην ζωή μου . Το κρίμα στο λαιμό σας " φώναξα όσο τον δυνατόν με περισσότερο πόνο μπορούσα για να γίνω πιο πιστικός και πήρα τον σουγιά μου στο χέρι . Όπως το είχα προβλέψει άκουσα την πόρτα να ξεκλειδώνει και οι δύο αρκούδες που βρησκώταν πριν πίσω από την πόρτα τώρα ήταν μπροστά μου ." Υψηλότατε τι πάτε να κάνετε η μητέρα σας θα μας αποκεφαλίσει " φώναξε ο ένας . " Δεν με νοιάζει τίποτα άλλωστε θα κατηγορήσετε την Μακένζι για τον θάνατό μου " φώναξα δραματικά και πλησίασα επικίνδυνα τον σουγιά στο δέρμα μου . " Νομίζεται πως δεν θα καταλάβει την διαφορά της δολοφονίας από την αυτοκτονία η Βασίλισσα " " Τότε σκοτώστε με εσείς . Δεν θέλω να ζω μακριά της " συνέχισα το θέατρο . " Αυτό είναι αδύνατόν δεν μπορούμε να το κάνουμε χωρίς τις διαταγές του Τσεσίρ " απάτησε .

Τώρα ήταν η ευκαιρία μου . Τώρα που και οι δύο ήταν αποσυντονισμένοι. Τώρα το ξόρκι μου μπορούσε να δράσει . Ένα ξόρκι ύπνου που θα τους έκανε να κοιμούνται για περισσότερο από μια εβδομάδα.

Τους κοίταξα στα μάτια και απίγκηλα χαμηλόφωνα το ξόρκι . Πριν το καταλάβουν ήταν πεσμένοι στο πάτωμα του δωματίου και ροχάλιζαν. Το σχέδιο είχε πετύχει .

Έτρεξα με όση δύναμη μου είχε απομείνει προς την αίθουσα του θρόνου . Αν ήμουν τυχερός ήταν ακόμα εκεί. Η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή και τα πόδια μου είχαν πάρει φωτιά . Ήθελα να προλάβω . Δεν θα μπορούσα να ζήσω μακριά της .

Ξαφνικά ένας άντρας μπαίνει στην μέση και με σταματά . Μου πείρε μερικά δευτερόλεπτα να τον αναγνωρίσω και στην αρχή νόμιζα πως ήταν εναντίον μου . Αλλά ποιος θα ήταν ενάντια σε εκείνον που προσπαθούσε να σώσει την κόρη του ; " Είσαι ζωντανός " " Με σάρκα και οστά . Τόσο εύκολα πίστευες πως θα μπορούσες να με ξεφορτωθείς Ντάνιελ ;" είπε .

My Handsome PrinceWo Geschichten leben. Entdecke jetzt