Μια νεα φιλια

233 38 6
                                    

Με ειχε παρει ο υπνος στην θεση του αεροπλανου.Ξυπνησα απο ενα κοριτσι που προσπαθουσε να χωρεσει την τσαντα της κατω απο την θεση.

Ε-Μηπως θες να σε βοηθησω;;της μιλησα στα κορεατικα γιατι καταλαβα πως ηταν απο την Κορεα.

??-Αν μπορουσες θα σου ημουν ευγνωμων!!μου ειπε με ενα γλυκο χαμογελο στο προσωπο της.

Ε-Ευχαριστως,της ειπα και την βοηθησα με την τσαντα

??-Με λενε Choa,Park Choa,εσενα;;

Ε-Με λενε Ιωαννα και ειμαι απο την Ελλαδα

Ch-Χαρηκα για την γνωριμια Ιωαννα,λοιπον;;Γιατι πας στην Κορεα;;με ρωτησε

Ε-Παω για σπουδες!Σπουδαζω Ιατρικη στο...(ενα πανεπιστημιο της Σεουλ)

Ch-Αληθεια και εγω εκει σπουδαζω αλλα θα αρχισω το τροτο ετος φετος!

Ε-Τελεια!!Αρα θα ειμαστε μαζι.Ευτυχως γιατι δεν γνωριζω κανεναν απο το πανεπιστημιο!!

Ch-Φυσικα και θα κανουμε παρεα,εσυ ομως γιατι ερχεσαι απο τον Ιουλιο αφου το πανεπιστημιο ξεκιναει τον Σεπτεμβριο;;με ρωτησε

Ε-Θελω να κανονισω τα πραγματα σχετικα με το διαμερισμα μου,εσυ ησουν ταξιδι;;α

Ch-Ειχα παει στην Αμερικη για να δω τις αδελφες μου που σπουδαζουν εκει!!

Ε-Δεν εχω παει στην Αμερικη αλλα θα ηθελα να παω!!της ειπα ενθουσιασμενα

Η ωρα περασε γρηγορα μιλωντας με την Choa και λεγοντας της για την ζωη μου μεχρι που επιτελους φτασαμε.Ημουν ενθουσιασμενη και χαρουμενη που εκανα κατευθειαν μια φιλη και που θα ειμαστε στο ιδιο πανεπιστημιο!!Καθως εβγαινα απο το αεροδρομιο με την Choa παρατηρησαμε ενα τσουρμο κοριτσια μαζεμενα σχηματιζοντας εναν κυκλο γυρω απο μια ομαδα αγοριων.Δεν δωσαμε σημασια και μπηκαμε σε ενα ταξι.Με αφησαν στο ξενοδοχειο μου και αυτη κατευθυνθηκε προς το διαμερισμα της.Το ξενοδοχειο ηταν τεραστιο και επιβλητικο,γεματο πολυελαιους και φυτα.Κατευθυνθηκα προς την ρεσεψιον!!(ρεσεψιονιστ-ρ)

Ε-Γεια σας ειχα κλεισει ενα δωματιο στο ονομα Δανακη

Ρ-Φυσικα,το δωματιο σας θα ειναι ετοιμο σε 10 λεπτα αν θελετε καθιστε για λιγο στο σαλονι και θα σας ενημερωσουμε μολις ετοιμαστει!μου ειπε με ενα γλυκυτατο υφος
Καθισα σε εναν απο τους καναπεδες,αφησα την τσαντα μου και μπηκα στα social media για να ενημερωθω.Ειχα ανταλλαξει τηλεφωνο με την Choa οποτε την πηρα ενα τηλεφωνο για να κανονισουμε να βγουμε!

Ε-Γεια σου unnie,η Ιωαννα ειμαι!!ειπα χαρουμενα

Ch-Γεια σου Ιωαννα μου τακτοποιηθηκες στο ξενοδοχειο;

Ε-Ναι,ναι ολα μια χαρα.Ηθελα να σε ρωτησω αν θα ηθελες να βγουμε μια βολτα αυριο το πρωι,της ειπα.Της μιλουσα λιγο επιφυλακτικα γιατι ηταν μεσανυχτα της ιδιας μερας και φοβομουν μηπως την ενοχλουσα.

Ch-θα ηθελες να βγουμε το απογευμα;;το πρωι μια δουλεια και δεν μπορω

Ε-φυσικα,τι ωρα θες;;την ρωτησα

Ch-θα ερθω στις 6.30 στο ξενοδοχειο σου θα σε περιμενω στην ρεσεψιον,οκ;

Ε-Τελεια τα λεμε,καληνυχτα unnie!!!❤
Ch-καληνυχτα μικρουλα❤

Μετα απο 10 λεπτα με ενημερωσαν οτι μπορω να παω στο δωματιο.Ανεβηκα,ανοιξα και επεσα με τα ρουχα πανω στο κρεβατι.

Ανεβηκα,ανοιξα και επεσα με τα ρουχα πανω στο κρεβατι

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Το ξερω οτι μπορει να ειναι λιγο βαρετο στην αρχη αλλα σε ενα ή σε δυο κεφαλαια θα αναμειχθουν και οι BTS οποτε θα αποκτησει ενδιαφερουσα πλοκη η ιστορια!!

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Το ξερω οτι μπορει να ειναι λιγο βαρετο στην αρχη αλλα σε ενα ή σε δυο κεφαλαια θα αναμειχθουν και οι BTS οποτε θα αποκτησει ενδιαφερουσα πλοκη η ιστορια!!

Hold me tight[BTS fanfiction][Jin]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora