Jungkook berjalan di laluan kaki lima. dia harus kembali ke kelas dgn segera. waktu rehat sudah tmat. dia terlewat 5 minit.
sampai sahaja dia di dalm kelas. dia terkjut melihat cikgu yoon sedang mendenda beberapa murid yang masuk ke dalam kelas.
"jungkook sshi! mna kmu pergi hah! sudah lewat 10 minit. kamu ingat sekolah ni sekolah kmu ke hah?!" kata cikgu yoon. lantang saja suara ny. jungkook smirk. "memang sekolah aku pun. appa aku yang bina. suka hati lah nk masuk lewat pun." kata jungkook dan kembali je tempat duduk ny.
kata² jungkook membuat cikgu yoon tenganga. memang budak ni nak mati aku kerja kan. tapi bla mendengar kata² jungkook, cikgu meminta pelajar yg lewat masuk kembali duduk.
salah cikgu ny juga.. bercakap x fikir. "baik.. buka buku teks addmath kmu. m/s 10."
v yg berada di tepi jungkook memandang ny tanpa kelip. jungkook yg perasan v tengah tengok dy terus menutup muka v dgn buku. memang dia akan kalah dgn v klau tenung mata. "ko dah kenapa tengok aq macam 2 v?" "x lah.. aq trkjut. ko ni.. cikgu kot. walaupun ni sekolah ko.. jgan lh ckp berbahasa kn diri ko aku." jungkook menarik blik buku ny dan berlajar kembli.
kata² v hnya dibiarkn sahaja. sehingga lh masa cikgu yoon tamat. mereka perlu ke makmal sains pula. maklum lh.. jk ni budak bio.
jungkook duduk didlm makmal dgn v and jimin. cikgu blum msuk. tpi tiga org ni dh berani masuk. "jungkook.. aku tabik lh kt ko. memg terbaik apa yg ko ckap kt cikgu 2. nasib baik aq x kene." kata jimin tersenyum. v yg melihat jimin mengetuk kepala ny.
"ko dh kenapa v! sakit lh." kta jimin sambil menggosok kepala ny. "padan lh muka ko! apa ko ckp kt jungkook x di? bagus?! hotak ko. x de adab langsung!" kta v sambil menjeling pda jungkook dan jimin.
masa sekolh pun dah tmat. so blik lh. mereka x blik lk. tengah lepak kt gelanggang bola keranjang. tiba² jimin melihat 2 org yeoja dri kelas 4sains2 sedang berjalan pulang. jimin pun smirk.
dh rancang nk ikut yeoja 2. tpi dihalng oleh jungkook. "ko duduk balik. x habis² nk ikut yeoja. aku tengok sorang pun ko x dapat. baik x yah weh.." kta jungkook sambil bangun hentak pulang rumah.
jimin nemadang jungkook dgn smirk. memg cool. tpi ego. "jungkook ko tahu kan yang ko ni budax top1 kt sklh. knpa ko hah?" kta jimin geram.
v menyampuk lk "kenapa? ko dengki ke? yeoja selalu berkerumu macam lalat tiap² hari nsa jungkook lalu kt depan dyorg?" jungkook hnya diam. mlas nk layan dgn jimin.
jimin ni playboy sikit. x leh nampak yeoja sikit. msti nak. v je lh yang ok. walau pun perangai dia ni terlalu baik. tpi masih lagi masuk dgn aq dgn jimin. dari tadi lagi jimin dengan v bertekak psal ny. dy pun naik bosan.
"ish korang ni!! boleh x senyap sikit! bising lh!" mereka senyap bila jungkook dh panas baran. x pasal² jimin menggosok kepala ny. "ye lh budak ego." habis rambut jungkook. berserabai. jungkook menjeling kearah jimin. mereka ketawa lk. memg pelik perangai jungkook, v dan jimin ni. ni lh bdax namja.
★BERSAMBUNG★
YOU ARE READING
[C]✔ 👋🏻HELLO MR EGO😏
Fanfiction👋🏻HELLO MR EGO😏 PENGENALAN sana seorang gadis kacukan korea dan japan. tpi sekarang dy menetap di korea. ayah ny merupakn seorang bos di syarikat yang besar. syarikat yang menyediakan alat makeup yang bermutu tinggi. sekarang sana berumur 16 ta...