"Oohh shit. Damn Creus. Shit aahh."
They are both chasing their breath as Creus start to pump fast. Their moans become louder and Xyler starts to dug her nail deeper on Creus back because of the damn pleasure she experiencing.."Damn it, Xy. You're fucking tight. Aahh shit. Surprisingly tight."
The pleasure building up in her lessen upon hearing what he says. Just damn.
Hanggang ngayon ba ganun parin ang tingin nito sa kanya.
A whore? Just what the fuck?
"Aaahh- shit Xy. I'm coming- ahhh damn."
Napakapit siya ngmahigpit sa headboard ng kama ng ilagay ni Creus ang dalawang hita niya sa mga balikat nito dahilan para mapalalim ang pag ulos nito.
And damn again. It hurts at the same time it feels so good. Damn good.
She moan loudly when she feel that she's also in her peak.
Pagod ang katawang bumalik sa pagkakahiga si Creus habang nanatili namang nakatitig si Xyler sa ceiling.
Their every night routine is done.
Napalingin siya sa drawer kung saan nakalagay ang PT na ginamit niya kanina.
Positive ang result.
Paano niya masasabi dito na may nabuo sila kung sa simula palang sinabi na nito na ayaw nito ng reponsibilidad.
That their relationship is just a NO STRINGS ATTACHED.
Edited version posted at airadaunts
Story Link:
https://my.w.tt/pIJAGggzx7