(Po przeczytaniu prosiłabym zapoznać się z opisem ! ! ! )
Czarnowłosy mężczyzna szedł przed siebie lekko chwiejnym krokiem, rzucając ciche, pojedyńcze przekleństwa pod nosem. Po kilku momentach podszedł do swojego samochodu, sięgając od razu do kieszeni swoich spodni w poszukiwaniu kluczyków.
Po kilku sekundach szukania odnalazł w końcu swoją zgubę i wsiadł do samochodu. Miał teraz cholerną ochotę po prostu iść spać, jednak dobrze zdawał sobie sprawę, że wcale nie będzie to takie proste.
Po chwili odpalił samochód, zaczynając jechać w kierunku domu. Niestety procenty we krwi nie ułatwiały mu poruszania się po drodze.
Chwycił leżący obok telefon i spojrzał na wyświetlacz, który wskazywał godzinę 23:36. Westchnął cicho i rzucił urządzenie na swoje poprzednie miejsce, dodając nieco gazu.
W całej tej ciemności próbował wytężyć wzrok, aby dostrzec wszystko, co czai się w mroku. Po chwili zacisnął powieki, widząc nagłe, ostre światło, które dotarło do jego zmęczonych oczu.
huk
Otworzył nagle zdziwiony oczy, słysząc głośny huk, wpadając z impetem na kierwonicę z powodu niezapiętych pasów. Spojrzał na znajdujące się przed nim rozbite auto. Spanikowany wysiadł z samochodu, trzymając się lekko za obolały brzuch, na którym zapewne zostanie kilka siniaków.
Otworzył drzwi potłuczonego pojazdu i zaniemówił ze zdziwienia. Mężczyzna i kobieta. Martwi.Krzyknął, łapiąc się za głowę, zaczynając się nerwowo rozglądać, jakby szukał ratunku. Nikogo jednak w pobliżu nie było. Żadnej żywej duszy.
Nie chciał iść do więzienia, miał plany na przyszłość, nawet dobrze się uczył. Niestety w tej chwili sytuację pogarszały tylko promile, znajdujące się w jego organiźmie.
Postanowił więc uciec. Nic innego mu nie pozostało i doskonale o tym wiedział.
Wsiadł z powrotem do swojego samochodu i po prostu odjechał, zostawiając na środku drogi martwe ciała dwóch kochających się niegdyś ludzi.
*~
Witam, postanowiłam napisać coś nowego. Miałam co do tego prologu inne plany, ale ostatecznie zdecydowałam się na napisanie Riren. Zmieniłam tylko trochę, jeśli ktoś już to czytał, to wie o co chodzi. Jeśli chcecie aby pojawiały się rozdziały proszę o wasze głosy lub komentarze, abym wiedziała, że jest zainteresowanie xD Oczywiście "Dwa Światy" będzie kontynuowane, bo jest to moim priorytetem.
To tyle z mojej strony i być może do nexta : )
Pozdrawiam Lerenne~
CZYTASZ
Silence (Levi x Eren)
أدب الهواةLevi jest młodym policjantem, który dostaje wezwanie w sprawie włamania do domu młodego modela Erena Jaegera. Podczas tego zdarzenia nawiązuje z policjantem znajomość, która z biegiem czasu ulega coraz większej zmianie. Jednak obaj skrywają pewną ta...