Mm=FiliZ Çelik
14 yaşında babası ceza evinde bir kız düşünün. Annesinden tiksinen psikolojisi bozulmuş bir kız Filiz Çelik babam olacak o pislikte İsmail Çelik uyuşturucu sattığı için ceza evine girdi. O günden sonra annem çalışmaya başladı. Bir gün evde tektim biri kapıyı çaldı. Açtığımda bir adam "naber tatlı kız" dedi bende "buyrun efendim bişeymi istediniz?" diye sordum sonra annemi sordu bende işte dedim "peki prenses annene bir amca geldi adı İhsan mış seni çok beğenmiş akşam tekrar gelsin dedi dermisin?" dedi bende çocuk aklı "tamam" dedim annem geldiğinde söyledim oda alttan alttan gülerrk "neğenilmicek kadınmıyım ayol" dedi ben hine anlamadım. Bir gün hine evde tektim kapı çaldı ev sahibi gelmişti kirayı geciktirdiğimizi söyledi bende annemin olmadığını söyledim oda annem gelince söylemem gerektiğini söyledi bende biraz ürkmüştüm çıkıp annemi aramaya başladım ama hiçbiryerde yoktu bi.sokağa girdim başımı çevirmemle başımdan aşağı kaynar sular döküldü bir barın dışında annemin boy boy fotoğrafları içeri girerdim ama kapıda güvenlik vardı bekledim annem ve ogün bize gelen amca kolkola dışarı çıktı annem bana dönünce afalladı "senin ne işin var burda?" o dakikadan sonra annem kolumu tutarak hızla beni eve götürdü ben bu arada ağlıyordum benim eşyalarımı toplayıp yurda götürdü yurtta kaldım 4 yıl boyunca orda bir arkadaş edinmiştim adı Esra,Esrayı bir aile evlat edindi ona gerçekten çok iyi baktılar kendi evlatlarından ayırmadılar fakat ben Esra yokken daha çöktüm. Yalnız kaldım.
26 ocak 2017
Şimdi 19 yaşında eğitimimi sürdürmeye çalışıyorum. Ama bi yerde ile başlamam gerek okulu dondurup iş aramaya başladım bu arda 1 yıldır Esra yla yaşıyorum o ayrı bi eve çıktı ailesi baya zengindi ve onu gerçekten benimsemişlerdi. Esranın odasına geldim "esra cımmmmmmmmm uyan be ayılar bile bu kadar uyumuyo oha knk tmm durlannnnnnm" esra bana vurmaya başlamıştı bende ona dil çıkartıp yere oturdum "esra ben bugün iş bakmaya çıkcam knk ne giysem" esra bi modacı edasıyla "tatlım gel senin dolabında bi bok yoktur gel benimkinden bakak" kırmızı vücuduma yapışan bi elbise tutuştırdu rlime ayakkabı olarak bantlı siyah kadife dokulu bi ayakkabı verdi "esracım ben bunlarla barda iş bulurum anca" dedim kafama vurdu " sus kız ben sana uygun bi iş biliyorum şimdi abimin bi sekreteri.var allah affetsin hiç sevmem gidicez abimle ben konuşcam sen işe gircen okey bebek hadi koş giyin " ben istemeye istemeye üstümü giydim aslında benim için iyi bir fırsat fakat ben çok çekinirdim neyse içeri.gittim esra beni süzdü ve "vaov harika mükkemelize edilmiş gibisin yala neyse oturda makyaj yapalım" esra deli dolu bi kızdı ve bende ona uyum sağlamaya çalışıyodum aslında ben çok sakinimdir ama esra öyle depil ahh birinin saçımı çekmesiyle dudaklarımdan bir "ahh heyvan nabıyonnn" aynada kendime bakınca lal oldum sandım ince bir eyleyner ve maskara gözümde başka bişey yoktı dudaklarımda elbisemin rengi bi ruj vardı saçlarımı hafif dalgalı yapmıştı ayağa kalkıp esraya baktım "esra teşekkür ederimde bu biraz fazla değilmi" esra bana dönüp " abim biraz ciddi.sever spor sevmez o yüzden seni ilk böyle görünce kesin işe alır " dedi bende ayağa kalktım hızla esra nın arabasına bindik şirkete gelince kafamı çevirdim yuhh kocaman Atahanlar holding yazısı ile içeri girdik esra asansörü çağırdı bindik bu arada kimseden çıt çıkmadı kata gelince gözüm sekretere kaydı allahım esra beni iyiki böyle giydirmiş kız giydiği balıkçı yaka buluz ve kısa deri eteğiyle güzel bi izlenim bırakıyodu kapıyı çalıp içeri girdik adam kafasını kaldırmasıyla ohm ohm baya yakışıklıydı hatta baya baya yakışıklıydı "hoşgeldin cadı".dedi ve esra ya sarıldı igözü bana kayınca boğazını temizleyip elini uzattı "ediz" elini tuttum ve "memnun oldum bende filiz" gülümsedi ve esraya döndü " sen pek buralara uğramazsın nooldu cadı " esra bana bakıp " filiz sen beni dışarıda bekle ben hemen gelicem " kafamı sallayıp dışarı çıktım sekreter kız "buyrun siz oturun ne içersiniz" " teşekür ederim bişey istemiyorum " diyip oturdum biraz konuştuk aslında iyi kızdı ve brn onu işinden etmek istemem o sırada kapı açıldı esra geldi yüzü düşmüştü " hadi filiz burda daha üşimiz yok gidelim " ankadığım kadarıyla ediz bey kabul etmedi dışarı çıktık esra beni yakınlarda bi kafeye götürdü "tatlım bak abim biraz yani azcık reddetti" güldüm "esra gerçekten sorun değil ben zaten istemiyordum" esra kafasını salladı yandaki sandalye çekilince gözüm oraya döndü ediz bey gelmişti "selam bayanlar öğle yemeğine çıktımda sizi burda görünce geleyim dedim" esra abisine gıcık bakışlar atarken ediz onun aksine sırıtarak ona baktı "filizcim daha önce hiç sekreterlik yaptınmı?" ona kafamı çevirip hayır anlamında salladım "ozamn yarıngel ve sezen sana bi kaç şey göstersin sende emirin sekreterliğini yaparsın" esra hemen atladı "abi emir ne alaka ne manağğ" ediz güldükten sonra " emirde artık işe başlamaya karar vermiş "
Yeni kitabım ve ilk deneyimim lütfen yanlışlarımı söyleyin ve bende düzeltiyim şimdiden teşekkürler 😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI
Roman d'amourGeçmiş koca bir sis bulutu gibi üstümde çökerken yaralarımı sarmaya gücüm yetmezken. Bir adam çıktı karşıma. Gözleriyle sevdiğini söyleyen... O sardı tüm yaralarımın,bazen yeni yaralarda açtı, fakat o adam, ne olursa olsun, en büyük ilacımdı o adam...