Selamün aleyküm arkadaşlar..
Normalde böyle şeyler yapmıyorum biliyorsunuz?
Ama bugünlerde tahammül sınırımın kalmadığı bir hususta sizinle paylaşmak ve sizinle böyle bir sohbette bulunmak istedim..( Belki arada kitaptan sapıp böyle sohbetlerde bulunabiliriz)
Bugünlerde beni çok fazla rahatsız eden şey müslümanların içinde bulunduğu rahatlık..
Bir müslüman bakıyorsun ki yaşadığı dini sadece kendine aitmiş gibi görüyor ve buna istinaden sahip olduğu dini lekeleyici, laf değdirecek, kötü gösterecek hal ve hareketlerde bulunuyor..
Bilerek veya bilmeyerek..
Gerek sanal ortamda gerekse normal hayatta çevremizde bu tarz bir sürü müslüman görebiliriz.. Bakın müslüman diyorum ! Mümin demiyorum..
Çünkü mümin elinden ve dilinden emin olan , sakınan , korunan aynı zamanda dini koruyan Mücahit sahiplenicidir..
Ben anlamıyorum bu sanal ortamda hanım kardeşlerimizin yapmaya çalıştığı, çaba içinde olduğu durumları..
Erkek kardeşlerimizin hataları yok mu evet onlarında hataları var..
Ama ben hanım kardeşlerimizin hatalarını affedemiyor, bu duruma sakince yaklaşamıyorum..
Bunun sebebiyse bugün bu islam dinini doğru olarak yaşayacak ve yayacak olan bizleriz. Yarın islam dinini doğru şekilde yaşayıp yayacak olan nesili yetiştirecek olanda bizlerin..
Eğer anne ve hanım olarak bizde hata ve kusur olursa bu bir nesle ve nesillere sıçrayacaktır..
Ben hanım kardeşlerimizdeki rahatlığa sinir ve öfkeyle bakıyorum.. Bizim üzerimizdeki rahatlık bugün bu dini bu kadar rahat yaşamak için bir bedel ödemediğimiz için mi?
Biz bugün sanal ortamda yada normal hayatta islam dinine verdiğimiz her zararda bütün müslümanların hakkına giriyoruz.
Unutmayın ki bu dinin bugünlere gelmesini sağlayan ve bu din için bedel ödeyen bütün sahabenin- evliyaullahın- alimlerin- mücahitlerin haklarına giriyoruz.
Ben islam dinine zarar verenlere- müslümanlar hakkında yanlış düşüncelerin oluşmasını sağlayanlara - müslümanları kötü tanıtanlara hakkımı helal etmiyorum..
Sizden ricam lütfen biraz daha sağduyulu olalım. Bu dini bireysel yaşamadığımızı- bir toplumu temsil ettiğimizi - rabbimin ayet ve emirlerini kendi çıkarlarımızda kullanıp, kirletmeyelim.
Bu dünya olmazda ebedül ebed olan ahiret hayatında bunun bedelini şüphe yok ki öderiz.
Ama bir şeyide unutmayalım. Bu dinin bir sahibi var elbette bu dinin bizim gibi acizlerin savunmasına- korumasına ihtiyacı yok..
Ama biz bir hal maşalık görevini yapıp uyarı ve tebliğde bulunalım..
Belki bir kardeşimiz önemser dikkate alır istifade eder.Rabbim islam dinini hakkıyla yaşayıp amel edenlerden olmayı nasip etsin..
Hayırla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EHL-İ AŞK (Askıda)
SpiritualBunalmış,daralmış kalplere bir çay molasından da kısa huzuru verecek bir yol, bu yolda sana yoldaş olacak bir dost... Attığım her adımda bir tefekkür, baktığım ve bakamadığım, duyduğum ve duyamadığım, şu eşsiz alemde aradığım sen, bulduğum sen, duy...