2) Domove, sladký domove !

27 4 1
                                    

Čusík,
už jsen dlouho u nových páníčků. Jsou na mě moc hodní. Sice na mě dělají ''blbé ksichty'' a skáčou předemnou jako hopsálci ty z Bungálie promiňte ,ale ještě jsem malý a nevím jak to nazvat.

Moji bratři si ze mě dělali legraci protože jsem byl jeden z nejmenších. Také mi navykládali všelijaké nesmysly.

Tady je to super mám tu kamárádku. Myslím ,že se nazývá Naty (určitě budeme více než jen kamarádi). Je na mě milá a tolerantní. Také mi tu vše představila a ukázala nejlepší věci aby se moji lidi naštvali. Nic s tím neudělam ,ale miluju to jak se mi to snaží vysvětlit a při tom dělají takové zvláštní, divné pohyby a tak.

Naše ''území'' je celkem malé. Ty názvy musím nějak vychytat (ok zase špatně). Na procházce jsme skoro neustále. To miluju.

Moje nej kámoška je dosti bláznivá ,ale má super apetit. Říkají jí Gracie sice nebydlý u nás a znám jí jen chvilku. Tak jsme si ihned padli do oka.

Na úvod je to ''cajk'' ,ale lidičky je mi trapné o to žádat ,ale dolů do těch kontejnérů (asi špatně) mi na vacvakejte jak se všem těm věcem co jsou špatně říká. Doufám ,že to chápete!

Jestli si toto čte nějáká fenečka v nesnázích tak ať mi dá ihned hvězdu a příjdu jí zachránit 😎.

Normal stories of normal Dog •cz•Kde žijí příběhy. Začni objevovat