*"Arkadaşını bekletmemelisin küçük şeytan." Başımı kıvırcığa çevirdim.
"Ne. Dedin. Sen?"
"Burdan gitmen gerektiğini söyledi." Dedi esmer olan.
"Biliyor musun. Bu gerçekten sizi ilgilendirmez."
"Senin evinde tanımadığın biri dolaşsa ne yapardın?"
"Tamam çocuklar üzerine gitmeyin. Biraz misafir ederiz. Belki biraz farklılık olur ha?"
Hepsi Liam'a döndü. Fırastı bulmuşken sarışına yaklaştım.
"Dışarı gelmelisin."
Beni duymamış gibi davrandı. Kapının kulbuna elimi uzattım.
"Gidecek misin?"
"İstenmiyorum. Ayrıca. Tekrar geleceğim. Hazırlıklı olun."
Kapıyı kapatıp dışarı çıktım. Elim bomboş eve dönmek istemiyordum. Bunu gerçekten istemiyordum.
"Bekle." Bu Liam olmalıydı. Galiba.
"Ne var?"
Kolumdan tutup dışarı sürükledi. Ormanda biraz ilerledik. Nereye gittiğimizi bilmiyordum. Hatta önümü bile göremiyordum. Etrafına bakındı ve bana döndü.
"Problem ne?"
"Dostum asıl senin problemin ne? Delirmiş gibi davranıyorsun."
"Neden oraya geldin. Bunu bilmek istiyorum."
"Kimseye söylemeyeceğine söz verirsen.."
Kafasını salladı. Ona herşeyi anlatmaya başladım.
...
"Ve bende. Bende bunu merak ettim ve buraya geldim."
Kafamı kaldırıp yüzüne baktım. Ormanın derinliklerine dalmış gibiydi.
"Sorun ne?"
"Hiç. Hiçbir şey."
"Birşey varsa, bilmeliyim Liam."
"Ben. Anlatamam. Üzgünüm."
Kafamı salladım. Onu zorlamak istemiyordum.
"Tüm farklılıklara karşı, arkadaş olmaya ne dersin?"
Dedim elimi ona uzatarak. Evet farklılıktan kastım vampir olmasıydı. Vampir bir arkadaş. Tanrım! Çok havalı! Biraz sonra elimi kavramıştı.
"Ben Liam ve sende?"
"Emily"
"Emily olmalısın."
"Ah evet. Herneyse. Herşey için teşekkür ederim."
Gülümsedim. Ormanın içindeki evlerine ilerlemeye başladı.
"Hey. En azından yolu gösterebilir misin?"
Gülümsedi ve kafasıyla onayladı. Hiç mi konuşamaz!
..
"NEREYE GİTTİM DEDİN SEN?!"
"Çok fazla tepki gösteriyorsunuz çocuklar."
"Biz mi tepki gösteriyoruz?! Aptal gibi oraya geri dönersen tabiki tepki gösteririz!"
Göz devirdim ve merdivenlere yöneldim.
"Ne bok yerseniz yiyin. Ben böyle mutluyum."
"Aklına gelen bokları yiyen sensin Em!"
"Yediğim boklardan memnunum Jeremy!"
"Peki! Başına birşey geldiğinde ağlamamalısın!"
"Peki!"
Merdivenleri hızla çıkıp odama girdim. Bir kavga. Çok hoş değil mi! Hemde saçma bir sebepten dolayı! Aslında saçma değildi. Aldığım risk çok büyüktü. Vampir bir arkadaş. Her an seni yok edebilir. Her an seni öldürebilir. Ama havalı. Ayrıca, bunu öğrendikleri zaman canımı okuyacaklardı. Yatağıma kurulduğumda üzerimden ağırlıklarım gittiğini, ferahladığımı hissettim. Gözlerimi sıkıca yumdum ve dudaklarımı bastırdım. Ne olmuştu? Odaklanıp orayı düşünmeye başladım. Liam, esmer çocuk, sesini daha yeni duyduğum çocuk, kıvırcık ve sarışın. Orayı her hatırlamaya çalıştığımda o vardı. Sarı saçlı. Sarışın her yerdeydi. Neden olduğunu bilmiyordum ama her düşüncemin içinde vardı. Her zerresinde. Ama mutluydum. Gerçekten. Nasıl oluyor bilmiyorum ama, her aklıma geldiğinde yüzüme yayılan gülümseme sonsuza dek kalıcı gibi oluyor. Neydi bu şimdi? Daha fazla beynimi yorarsam parçalanacakmış gibi hissediyorum.
...
Üzerimdeki pikeyi yavaşça kafama çekip uykuma devam etmeye çalıştım. Buna gerçekten ihtiyacım vardı. Ama evde sizin yaşlarınızda arkadaşlarınız olduğunda işler değişiyor. Her sabah odana pat diye giriliyor ve uyandırılıyorsun. Çok sinir bozucu!
"Em! Kalk artık! 3. Kez bağırmayacağım!"
Her zamanki gibi cevabım, Kalkıyorum, olmuştu. Bende bu sözlerden milyarlarca var!
°Liam'dan°
Ortam hala gergindi. Dün Emily'nin gelmesiyle birlikte, hepimiz ayaklanmış gibiydik.
"Onu birdaha burda istemiyorum." Dedi Harry. Hiç birimiz istemiyorduk. Alıştığımız düzeni bozuyordu. Ve bu, gerçekten fazla rahatsız ediciydi. Emily'nin anlattığı rüya hala aklımdaydı. Sırrımızı gerçekten bulmazdı, öyle değil mi?
"Hey Niall. Biraz gelir misin lütfen?"
Bunu ona anlatmalıydım. Sırrımızı bilmesini gerekten istiyor olamaz.Odadan ayrıldıktan sonra ormanın derinliklerine ilerledik.
"Gerçekten bilmesini istiyor musun?" Kafasını kaldırıp bana baktı.
"Ne?"
"Onun herşeyi bilmesine gerçekten izin vericek misin?"
"Bilmiyorum."
"Eğer izin verirsen, herşey biter."
"Bir kısmını bilmesi yeterli. Hepsini bütün gerçekliğiyle asla anlatmam."
"Umarım."
"Umarım."
YAAAA AMA ZORLA OKUNMA TOPLADIIM :( NEYSE. ELİMDE ÇOK GÜZEL BÖLÜMLER VE BU YUZDEN ESKİLERİ HEMEN BİTİRMEYE ÇALIŞIYORUM. EĞER HAFTAYA SALI'YA KADAR 15 OKUNMAYI GECERSE ~20-25~ ARD ARDA IKİ UZUN BÖLÜM EKLEMEYE CALIŞACAĞIM. BUNDAN SONRA EKLEYECEĞIM BOLÜMDE EKŞIN DOLU OLUCAK. VOTELEYİN. AYRICA, DUSUNDUM DE KIZ RESMI KOYMAKTANSA, SIZIN KENDINIZI EMILY YERINDE DUSUNMENIZ DAHA MANTIKLI OLUR. O YUZDEN EMILY SIZSINIZ D..D.D DEDIGIM GIBI HIZLI HIZLI OKUYUN, VOTE BIRAKIN. BENDE EKSINLI BÖLÜMLERE GİRİŞİRİM. DIGER BÖLÜMÜN SONUNDA DA, SPOILER VERMEYİ DÜŞÜNÜYORUM. HEYCANLANIN ACCIK D.D.D.D NEYSE SIZI SEVIYORUMM <3