Autor P.O.V.
Cum se face ca moartea apare într-un moment nepotrivit? Chiar cand cei doi aveau sa devină parinti? Stati sa va povestesc:
Afara era o vreme urâtă in comparatie cu statea celor doi. Fata, urma sa nasca. Erau in masina. Ploaia le încurcau drumul spre spital. El, cu greu tinea masina sub control. Dar.... Fara rezultat. Mașina a intrat într-un copac. Visele celor doi s-au spberat într-o singura secundă. Cu ultimele puteri fata a spus: "Ai grijă de îngerașul nostru. El este pe pământ . Eu, o sa fiu acolo sus. Sub pat, in camera mea din casa parintilor se afla o cutie. Iti apartine. Trairste-ti viata. Va iubesc." Strigatele disperate ale baiatului nu au ajutat cu nimic. S-a dus. Iubirea lui a plecat. Jumatate din inima lui s-a dus cu ea.
Peste 16 ani:
*Baiatul P.O.V.*
- Ai grija, fiule! Daca ti-ai intalnit aleasa, spune-i. Nu face greșeala pe care eu am facut-o. Poate ea suferă, la fel cu a facut-o mama ta.
- Mama a fost frumoasa, spuse Angel privind poza de pe crucea mamei sale.
- A fost singura femeie din viata mea.
- Mi-as fi dorit sa ma stranga la piept si sa-mi cante. Sa ii vad zambetul cald. Macar o singură data. Cer prea mult, tata? O vreau pe mama, striga indurerat copilul."Sti momentul acela cand ai nevoie de o imbratisare de la cea mai importanta persoana pentru tine? Exact asta simt eu acum." -vorbele barbatului cu inima sfărâmată in mii de bucati.
"Nu lasa pe maine, ceea ce poti face azi."
CITEȘTI
Scrisori Pentru EL
القصة القصيرة"Sti momentul acela cand ai nevoie de o imbratisare de la cea mai importanta persoana pentru tine? Exact asta simt eu acum."