Herkesin canı cehenneme

106 4 1
                                    

Okuldan nefret ediyordum. Hayatımın en güzel günleri buralarda harcanıyordu. Üstelik etrafım mallarla çevriliyken... Bu düşünceler içerisinde mutfağa doğru yürüdüm. Her zamanki gibi kahvaltım hazırdı ve üzerinde bir not vardı. " Hayatım işe geç kaldım ve erken çıkmak zorunda kaldım. Okuldan sonra eve gel seni Jacob ile tanıştırmak istiyorum " Aman ne güzel benim küçük fahişem erkek arkadaşını benimle tanıştıracak ve böylelikle aramızı yapacaktı. Neyim ben 4 yaşındaki gerizekalı bir bebek mi? Benim bile bu zamana kadar hiç erkek arkadaşım olmamıştı. 3 okul değiştirmeme rağmen. Konumuzla bi alakası yok fakat Mike adlı çocuğun çükünü koparttıktan sonra hiçbir erkek yanıma yaklaşamıyordu. Bide erkek olacaklar aşağılık yaratıklar. Kahvaltımı bitirdikten sonra okula gitmek için evden çıktım. Servise binmiyordum kendi arabamda yoktu bu yüzden okula yürüyerek gidiyorum. Annem ancak ayakkabı çanta alsın kendine bi keresinde araba istedim diye evi başıma yıkıyordu. Okula ilk gelişim yine okul değiştirdim. Önceki okulum da kötü örnek oluyormuşum. Okuldaki kız öğrenciler Annelerine ispiyonlamis pis sürtükler. Tabi bende bunu yanlarına bırakmadım onların yaptığı her bi boku ortaya döktüm ve öyle gittim lanet olsun yine süperim :)

**

Tanışma faslı , yeni kız muhabbeti , giyiniş  tarzım , müdürün bana piçmişim gibi davranması hakikaten alışık olduğum şeylerden birkaciydi. Sonunda öğle yemeği vakti gelmişti ve ben bir insanı yiyebilecek kadar aç hissediyordum. Sıra olurken önüme bi çocuk kaynak yapıp yasak olan şeyi yaptı. Ona dönerek " Hey ne yapıyorsun sen? Sıraya geç hayvan. " Bana dönmedi gerizekali ya sen kimsinde bana cevap vermiyorsun? Bu tavrı beni çileden çıkarmaya yetti! " Sana diyorum aptal " dedim ve bana doğru döndürdüm AMAN TANRIM! BU MÜKEMMEL BİR GÜZELLİKTEYDİ. YAKIŞIKLILIĞI DUDAKLARININ BİÇİMİ O KADAR SEKSİ DURUYORDU Kİ... O AN KİLİTLENDİM VE TEK DİYEBİLDİGİM " Çok yakışıklısın lan piç " oldu.

Okuyup yorum yaparsaniz süper olur :)

BAD QUEEN.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin