Senin olmamak için savaşıyorum.

22 1 0
                                    

HEYY!!! MERHABA UZUN ZAMAN OLDU YAZMAYALI AMA VOTE VE YORUM GELMİYOR. BU DA BANA YAZMA İSTEĞİ GETİRMİYOR. ASLINDA BURAYA YAZMASAM BİLE DEFTERİME - GİZLİ - YAZIYORUM. EĞER HİKAYEM İYİ DEĞİLSE BANA BİLDİRMENİZİ İSTİYORUM BÖYLECE EKSİKLERİMİ GÖRÜP DÜZELTEBİLİRİM. VOTE SAYISI 10 YORUM İSE 10 AYRI KİŞİDEN OLURSA ÇOK İYİ OLUR. BURDAN , TWİTTERDAN VEYA TUMBLR'DAN ULAŞABİLİRSİNİZ.

İYİ OKUMALAR ^.^

Lana Del Rey - Body Electric ile okuyun. Biterse başa sarabilirsiniz.

Herşeyden vazgeçerim ama hayatımdan ve özgürlüğümden vazgeçemem. Bu mavi gözlü muhteşem olan yaratık benden dünyanın en imkansız şeyini istiyordu. Bunu yapamazdım. Bugüne kadar yapmadım. Şimdi de o mavi gözleriyle bana bunu söyleyemezdi. Hala aklımdaki bir takım şeyler yerinde değilken bunu benden isteyemezdi belki hafızam yerine gelirse bunu tekrar düşünebilirim. Luke Brandon. Sen mükemmelsin ama kalbim sana ait değil. Bu kadere inanmıyorum. Bu dediğin şeye inanmıyorum. Hafızam yerinde değilse bile ben bunun doğru olmadığını biliyorum...

Sarah'ın anlatımı :

Dehşet içindeydim. Taylor bir kurtadammış. Üstelik peşinde Big Vampires denilen konsey üyeleri varken o burda benim evimde ve ben onu koruyamazdım. Aa dur ben size Taylor'un bana soyum hakkında anlattığı hikayeyi anlatmadım mı? Aww doğru hemen anlatıyorum.

" Baban sadece insan değil Sarah. Baban kurt soyunun önemli bir üyesi. Baban bir alfa! Bir bebek için anne ne kadar önemliyse , bir sürü içinde alfa bir o kadar önemlidir. Asıl hikaye büyük babanda başlıyor. Yıllar önce  Walter (büyükbaban) çiftci olarak yaşıyordu. Yalnız olmayı seven , kendi halinde , çalışkan biriymiş. Bir gün tarlasında mısırlarını kargalardan korumak için nöbet tutmaya başlamış. O gece sessiz sakince geçerken büyükçe bir gürültü olmuş. Büyùkbabanda o yöne bakmış fakat o anda üzerine safkan bir kurt atlamış ve onu ısırmış. Büyükbaban ısırıkla birlikte bayılmış ve tam 2 gün kendine gelememiş. 2 gün sonra tamda dolunay gecesi uyanmış. İnsan şeklindeyken birden acı içinde kurt olmuş. Safkan ve alfa bir kurt! Normalde safkan olabilmen için safkan bir aileden doğman gerekiyor fakat büyükbaban bu türün melezi olarak kabul ediliyor. Walter her ne kadar bunu kabul etmek istemese kendinden kaçsa da bu kaderin getirdiği bişeydi. Gün geçtikçe bunu kabullenen Walter kendi neslini türetmek için evlendi. Annabella adında bir kadınla evlenen Walter'ın 3 tane çocuğu oldu. William , Grace ve Sasha. Sasha ve Grace anneleri gibi tilki kızlardı. William ise tamamen babasına benzeyerek safkan bir kurttu. ( Alfa ) William 5 yaşında dönüşüm geçirdi. Sasha ve Grace ergenlik dönemine girince özelliklerini belli etmişlerdi. İnsanların arasında kendilerini kamufle etmek zorundalardı. Walter kendilerinden başka kurt ailesine rastlamamıştı. Bir dolunay gecesinde evlerine saldırı düzenlenmiş ve bu saldırıya savunmasız kalmışlardı. Walter son gücüne kadar savaşsada ölmüştü. Annabella William ve ikizleri alarak evden kaçmayı başarsada yolda daha fazla dayanmamış ve ölmüştü. William ise ablalarıyla beraber ormanda dönüştüler ve sığınacak yer ararken dünyadaki en son yardım isteyebilecekleri yere " BIG VAMPIRES" e gelmişlerdi..." burda kalmıştı ve tuvalete gitmişti. Ne çok çişi varmış ya çıkmak bilmedi. Bu hikayenin bana bi yerlerden tanıdık geldiğine yemin edebilirim. Çünkü babam buna benzer bişeyler anlatmıştı. Bu hikayenin sonu iyi bitmiyordu. Bundan emindim. Babam bana hayat hikayesini anlatırken bazı şeyleri atlamış olabilir ama benzer şeyler vardı. Bunları bir yabancıdan değilde babamdan duysaydım daha çok tepki verirdim. Sakin değil panik yapar evden kaçardım. Muhtemelen Riley'e giderdim. Aman Allah'ım! Riley! Onu aramayı unuttum! Ah ne kötü arkadaşım ben! Lanet olsun. Taylor tuvaletten gelmeyince bende Riley'i aradım. 5 defa üst üste numara meşgul çıkınca şüphelendim. Bende James'i aradım. ( Numarasını nerden buldum sormayın.)

" Alo?" James'in kadifemsi sesi kulaklarımda yankı yaparken telaş yapmamaya çalışarak cevap verdim.

" Merhaba James! Ben Sarah. Eemm şey acaba Riley ile beraber misiniz? Aradım ve ona ulaşamıyorum. Bende merak ettim yani..." sözümü kabaca keserek " Evet o lanet olası burda! Ağabeyimle! Güvende." Ha? bu da neydi şimdi James'in abisi mi vardı? wtf??! Tam cevap vermeye hazırlanıyordum ki telefonu suratıma kapattı. Bir şeylerin ters gittiğini anlamak için dahi olmam gerekmiyordu. Riley iyi değil , James'in bir abisi ve kocaman bir egosu var ayrıca Taylor bir kurt olduğuna göre koku alma duyusu gelişmiştir. Tuvalete giderek Taylor'a bağırdım. " Hadi ama 1 yıllık ihtiyacını giderdin. Çık artık şurdan!! Senden bir şey istemeem gerekiyor." Hala ses gelmeyince içeriye girdim gördüğüm manzara korkunçtu! Taylor dönüşüm geçiriyordu. Aman Tanrım! Bana doğru sert bir şekilde tısladı. Üzerime atlamaya her an hazır gibiydi. Ondan olabildiğimce uzaklaştım. Bir sıçrayışta yanıma geldi. Yeşil gözleriyle bana bakarak bir şeyler söylemek istiyor gibiydi onu anlamıyordum. Ben korktukça Taylor daha çok hırlıyordu. Korkamadığımı göstermek için " Bana zarar veremezsin değil mi? " dedim. (Bu kısmı 5 Seconds Of Summer - She Looks So Perfect ile okursanız çok güzel oluyor) Bunun yararı olmayacağından öylesine emindim ki sonumun bir kurt tarafından yenilmek olacağını düşünmeye başlamıştım. Fakat Taylor geri çekildi. Tıpkı evcil bir köpek gibi dizlerimin dibine oturdu. Bende onun kulaklarını kaşıdım. Bundan zevk almış gibi uludu. 1 saat kadar biz oynaşmaya devam ettikten sonra Taylor insan formuna döndü. Çırılçıplak bir vaziyette. Ben onun şeyine değil muhteşem karın kaslarına bakıyordum ama gözüm istemsiz de olsa aşağılara kaydığından çığlık attım yalandan. Taylor mahcup bir şekilde elleriyle penisini kapatmaya çalışırken çok sevimli gözüküyordu. Bu haline kahkahalar atarken bana çatık kaşlarıyla bakmaya başladı. " Heey! Neye gülüyorsun sen?" dedi. Bende göz devirip omuz silktim. Bu hareketimi beğenmemiş olacakki burnumun dibine gelip " Şimdi de gülsene hadi." dedi. Nefes alış verişlerim hızlanırken kalbim gümbür gümbür atıyordu. Nefesini yüzüm doğru üflerken titredim. Hoşuna gitti ve o muhteşem dudaklarıyla gülümsedi. Kendimi üzerine atlamamak için zor tutuyordum. Benden bunu bekliyormuşcasına gel işareti yaptı. Hıı nah! Çok bekler bende otoriter bir şekilde " Üzerine bir şeyler giy. Gitmemiz gereken bir yer var. Ayrıca beni sikmek gibi bir düşüncen varsa hemen o düşünceyi at. Ben senin bildiğin fahişelerden değilim anladın mı? Kim bilir bugüne kadar kaç kişiyle yattın. Ben onlardan olmayacağım." dedim. Arkamdan mal gibi bakakaldı salak! Kendimi bile kandırmışım oscarlik oyuncuyum.

Umarım beğenirsiniz!!

Yb sınırdan sonra gelecek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 08, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAD QUEEN.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin