*3

78 7 0
                                    

Dal mi na hlavu vrece a hodil ma do dodávky. Udrela som si hlavu a viac si nepamätám.

Prebudila som sa v nejakej miestnosti, ktorá bola celá biela. Boli tu 4 ľudia, traja chalani a jedno dievča. Chcela som sa ich opýtať kde to som, ale nemohla som. Hneď som zistila že mám na hlave obväzy, ktoré mi bránia otvárať ústa. Tá baba mi ich opatrne dala dolu a ja som hneď začala rozprávať: ,,Kde to som? Ráno mi na dvere zaklopal akýsi chalan a dal mi na hlavu vrece a..." V tom som si uvedomila, že ten chalan je v tejto miestnosti a zasekla som sa. Zrazu som začala jačať ako pojašená a chalani ma museli držať, aby som nikoho nezmlátila. Potom mi tá baba pichla do krku injekciu a ukludnila som sa. Predstavili sa ako Jane, Toby, Ben a Tim. Potom chalani odišli a Jane sa so mnou začala rozprávať. Z nášho rozhovoru som pochopila len toľko, že keď som si želala aby si rodičia ublížili tak som sa stala jednou z nich. Viac mi nepovedala. Potom som si ľahla spať, lebo som bola veľmi vyčerpaná.

Keď som sa zobudila, bola ešte tma a mala som pocit, že ma niekto sleduje. Tak som zasvietila malú lampu a naozaj! Bol tu ten chalan, čo ma uniesol. Prisadol si ku mne na posteľ a povedal: ,,Neboj sa ma, ja ti neublížim."

 ,,Čo chceš?!" spýtala som sa.

 ,,Vlastne nič, len som sa prišiel pozrieť, či spíš."

 ,,Prečo by ťa to malo zaujímať?!" 

,,Často som sa na teba chodil pozerať, keď si spala," povedal.

,,ČO?!!!!!! Ty si ma chodil ŠPEHOVAŤ?!!! Pozrela som naňho rozhorčene a on sa začervenal a zavrtel hlavou. ,,To nebolo špehovanie, to bola kontrola."

,,Myslím, že ti nerozumiem,"povedala som.

,,Pochopíš neskôr," odpovedal a odišiel.


Takže ahojte a prepáčte za kratšiu časť ale myslím, že 3 za jeden deň je viac než dosť :-D, dúfam, že sa vám to páči a ak máte návrhy na pokračovanie tak píšte do comm. 

Thanks for watching :-* 

Emily's psycho lifeWhere stories live. Discover now