Erelis

69 9 0
                                    

Likau viena kambaryje su tuo ereliu... Na tai ka dabar daryti? Kazka su rankomis... lyg ir...

-Uhhhh!- suurzgiau.- Kodel niekas kitas, tik as turiu tai padaryti?! Grazumelis.

Taip prie to erelio pastovëjau gal kokias dvi valandas.

Staiga mane uzpuole keistas, niekada nepatirtas, jausmas. As priejau prie to erelio, susikaupiau ir padejusi rankas ant jo krutines pradejau tyliai snibzdeti zodzius kuriuos staiga prisiminiau. Man juos dainavo prosenele kai dar visai kudikelis buvau:

-Chaoso apsestasis, ka tu padarei?

Kam gi tu siuos zmones

Ziauriai nuzudei?

Ar taves kas prase

Sitaip padaryt?

Ar taves maldavo

Zmones iszudyt?

Tu daugiau to nedarysi

Ir dabar manes klausysi.

Nezinau ar si daina padejo ar kas kitas, bet staiga is tos vietos kur turejo buti erelio sirdis eme listi juodas dumas. Atrode, kad jis ejo paskui mano ranka. Apsidairiusi pamaciau skrynia ir pasukau prie jos. Kai ja atidariau ir pabandziau ikisti ta duma, pagalvojau, kad jie panasus i magnetus kurie stumia vienas kita.

-Na gi, lisk tu ten!-vargais negalais sukisau ta duma i skrynia. Tuo metu i kambari atejo Aliaska.

-Oooo!!! Pagaliau mano pietus paruosti!-patenkinta apsilaize.

-Atsiprasau!? Tavo pietus? Tu jau suvalgei savo pietus ir dar visa mesa saldytuve!

-Bet as ji sau susimedziojau...-suburbejo Aliaska.- Plius vilko skrandyje gali tilpti devyni kilogramai maisto, o tai - mazdaug penkiasdesimt standartiniu kepsniu restorane.

-Gerai jau gerai, bet pazadek, kad pripyldisi saldytuva.

-Gerai!

Valdytoja (vilkai)Where stories live. Discover now