Ar as valdytoja?

94 12 2
                                    

Atsipeikejau keistame, man nepazistamame kambaryje. Apsidairius vos nesurikau. Aplink lova kurioje gulejau tupejo tie patys vilkai, kuriuos maciau savo namuose. Nusprendziau nejudeti ir palaukti kas bus toliau. Staiga atsidare kambario durys ir iejo sena moteris. Vilkai iskart pakilo ir as pamaniau, kad jie tuoj suris vargse moterele.

-Atsargiai, ponia, jie tuoj soks ant jusu!- Surikau.

-Ne, Adele, jie manes nepuls, taip pat kaip ir taves. Jie musu klauso.

-Is kur jus zinote mano varda? Ir kodel jie musu klauso? Kur as? Kaip as cia patekau? Kas isviso VYKSTA?!- Staiga man kilo kruva klausimu. Nezinojau kas vyksta. Panikavau.

-Tavo varda zinau, nes esi mano proanuke. Vilkai musu klauso, nes esame Valdytojos. Tu esi stabe, kuriame nuo siol gyvensi. Tave cia antgabeno Atlantika, Roza, Aras, Kamperis ir Tirple. O kas vyksta suzinosi veliau.

-Meluoji! Tu negali buti mano prosenele! Ji zuvusi ir jos kunas nerastas!-pradejau bijoti. Nezinojau ka jie su manimi darys. Jauciau, kad isiveliau ten kur netureciau buti.

-Jie tau taip sake, bet tai netiesa. Valdyjos buvo ir mano prosenele ir jos prosenele. Plesrunu Valdytojos gali buti tik moterys, vyrai valdo zoleedzius. Valdytojos sugebejimas yra perduodamas savo proanukei. Tu tai sugebi, bet dar nemoki valdyti savo sugebejimu. Man liko nebe daug gyventi ir kol dar galiu as privalau tave ismokyti bent pagrindu.

Valdytoja (vilkai)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora