Vidurnakti pabudau nuo klyksmu ir bildejimu. Sokau is lovos ir pribegau prie duru, norejau jas atidaryti, bet man kelia pastojo Atlantika (sianakt ji budejo salia manes).
-Neiseik! Tu zusi jei iskelsi koja is cia!- suurzge ji.
-Kaip prosenele?- paklausiau.
-Ja saugo Roza ir Kamperis. Tikekimes viskas bus gerai. Eik miegot. Tai bus geriausia.
Neturejau kito pasirinkimo, todel paklausiau jos. Kita ryta po pusryciu nuejau pas prosenele. Ji merdejo, zinoma ja slauge deles, siurbdamos nuodus is jos kraujo, bet tai nedaug padejo.
-Kas atsitiko?- paklausiau,- kas buvo nakti?
-Mus uzpuole chaoso apsesti vorai ir gyvates.
-Chaoso? Kas tai?
-Chaosas yra dumas. Jis atkeliauja is tu gyvunu kurie yra nuzudomi specialiai ir mirsta kankindamiesi. Mire jie isleidzia paskutini atokvepi. Tai ir yra chaosas. Chaoso apsestuosius galima atpazinti pagal raudonas akis ir visa laika praziota burna.- paaiskino Egle (toks mano proseneles vardas).
-Ar tu isgyvensi?-staiga sunerimau.
-Vargu. Suzeidimai yra labai stiprus ir gilus. Deles neissiurbs visko.
-O tai kas tada mane mokys?
-Tau paciai reikes viska ismokt. Zinoma tau pades Roza, Kamperis, Atlantika, Aras ir Tirple. Jie mano patiketiniai. Tikiuosi tokie bus ir tavo. Pakolkas tavo uzduotis nugaleti ir atvesti i prota chaoso apsestus erelius. Jie yra patys pavojingiausi, todel su jais pirmiausia reik susidorot. Sekmes, Adele.- su tais zodziais prosenele mire.
ESTÁS LEYENDO
Valdytoja (vilkai)
FantasíaTai istorija apie penkiolikmetę Adelę, kurios tėvus nužudė vilkai. Adelė sužinojo, kad yra išrinktoji ir sugeba valdyti plėšrūnus. Pirmoji knyga apie, tai kaip ji išmoksta valdyti vilkus.